Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 16. apr 2011 16:59

Love-Shopping skrev:Camilla er lige nød til at høre om det er bevidst at du ikke har brugt samme antal sten op ad kæden ???


Jepp... Fordi de er så uens i størrelsen, ville et ens antal have gjort at siderne ikke blev lige lange. Jeg havde ikke nok til at hele kæden kunne være lavet af dem, så derfor valgte jeg at det var vigtigst at de var lige lange, og så skidt med om der var lige mange sten. :-D Men er lige præcis derfor jeg aldrig bruger chips, for de er så skide besværlige, men det var en god udfordring :-bd

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 16. apr 2011 17:46

Hehe, tænkte det nok.. men man vidst jo aldrig :-D
Ja, det blev også rigtig flot.. er helt vild med den =p~

Re: Bytte bytte perler APRIL

tirs 19. apr 2011 17:46

En lille stolthed. :-)
Billede

Billede

Lavet med granaterne. Er VILD med de små sten!

Har haft et MEGET mislykket forsøg på at lave en kassefatning med udsavet bundplade med et træ. Men det lykkedes ikke overhovedet. Så er ikke helt sikker på at jeg når at lodde, mest fordi der er ferie i dagplejen, så lille pigen er hjemme næsten hele tiden, og har fundet ud af det går bedst når der er lyst.

Re: Bytte bytte perler APRIL

tirs 19. apr 2011 18:38

Det er blevet rigtig flot Susanne!! Perlerne løber jo ingen steder, så tag du dig bare god tid til at bruge dem :-)

Re: Bytte bytte perler APRIL

ons 20. apr 2011 08:53

Sussanne den er bare fin din hvedhæng.

Re: Bytte bytte perler APRIL

ons 20. apr 2011 09:30

Det ser fint ud og jeg elsker kobber :clap: hvordan bøjer du hjerterne i free hand :doh:

Re: Bytte bytte perler APRIL

ons 20. apr 2011 10:37

Håber at jeg kan få lagt billede ind af mine perler senere idag..

Re: Bytte bytte perler APRIL

ons 20. apr 2011 14:46

lisbeth skrev:Det ser fint ud og jeg elsker kobber :clap: hvordan bøjer du hjerterne i free hand :doh:


jeg laver et stykke tråd. laver 2 loops en i hver ende. Laver et buk på midten, det er hjertets spids.
så bruges jeg de rund ting til at lave buerne fx en kuglepen til øreringene. det store hjerte er formet med fingrene og en masse tålmodighed.

knus og god påske.

Skriv lige en pb, hvis det driller, så skal jeg nok taget et billede eller 2.

Re: Bytte bytte perler APRIL

tors 21. apr 2011 08:56

Tak for tippet :clap:

Re: Bytte bytte perler APRIL

tors 21. apr 2011 22:32

Så har jeg fået lavet noget af bytte byt perlerne
Billede
Halskæde her har jeg brugt de gule chips ,men jeg mangler lige at sætte lås på
Billede
Lang halskæde hvor jeg har tilsat flere af mine egne Flourit chips
Billede
Her har jeg brugt den ene store prehnite nugget ,den anden var desværre meget ridset ,så den kan jeg ikke bruge
De små FW er der 1 af hver og i forskellige farver og det er lidt svært at bruge
Skriv et svar