Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte perler MAJ

tirs 26. apr 2011 12:27

Jeg vil også gerne være med igen. ;;)

Re: Bytte bytte perler MAJ

fre 29. apr 2011 22:20

Jeg vil gerne være med.. Skal nok huske at tjekke pb op til tidsfristudløb denne gang :doh:

Re: Bytte bytte perler MAJ

lør 30. apr 2011 12:21

Jeg vil gerne være med igen.

Knus Joanna

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 1. maj 2011 09:10

Diddha sidste måned fik jeg også fra Love shopping er det ikke en fejl :doh:

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 1. maj 2011 09:30

Jo Lisbeth det er en fejl.. beklager. Jeg vil lige sende en pb til Love-Shopping så bytter hende og jeg sendere, altså hun sender til Shawnee og jeg sender til dig

Undskyld, det gik lidt hurtigt i går, manden havde kamp vi var ude og se også har han fødselsdag i dag, så var lidt hurtig i går..

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 1. maj 2011 09:31

Jeg har afsendt, så hvis der skal laves om på hvem der sender til, så kan min modtager ikke ændres.

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 1. maj 2011 09:33

Der laves ikke om på mere end at Love-Shopping og jeg bytter om på hvem vi sender til alle andre skal sende til de som de har fået adresse på..

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 1. maj 2011 09:42

Det lyder helt fint Diddha :-D

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 1. maj 2011 09:49

Super! ;D

Love-shopping har endnu ikke læst den besked jeg sendte ud i går så chancen for hun har sendt allerede er nok lille ;D Så håber på det er løst det hele

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 1. maj 2011 14:31

Diddah skrev:Super! ;D

Love-shopping har endnu ikke læst den besked jeg sendte ud i går så chancen for hun har sendt allerede er nok lille ;D Så håber på det er løst det hele


Hej hej.. nej jeg har ikke set beskederne før nu, så bare i orden ;)
Skriv et svar