Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte perler AUGUST

tors 18. aug 2011 10:16

Så fik jeg lavet lidt ;D

Jeg har stadig noget tilbage, men ved ikke helt om jeg når resten, hvis jeg gør kommer der flere billeder ;D

I denne har jeg brugt de 10mm agat og perlehætterne, de er sat på en memorywire, havde jeg tænkt det ordenligt igennem havde jeg lavede en runde mere på wiren den er lidt for nem at tabe.
Billede

Til denne har jeg brugt nogle af de orange 8mm agat og de 2 FG mellemdele og tilsat lidt flere, har tilsat krystaller og FG kæde, jeg har ikke helt bestemt længden endnu.
Billede

Øreringe til
Billede

Det sidste jeg lavede brugte jeg en enkelt af de 8mm orange agat, beklager snoren jeg har ikke afsluttet den da jeg endnu ikke har målet på venindens finger som ringen er til ;)
Billede Billede

Re: Bytte bytte perler AUGUST

tors 18. aug 2011 15:07

Her er i første omgang hvad jeg har modtaget af byttere :-D
Billede

Uploaded with ImageShack.us

Re: Bytte bytte perler AUGUST

ons 24. aug 2011 10:39

Billede
Den anden side.
Billede

Er ikke helt tilfreds, da den er skæv. Kan godt lide princippet, så gemmer den, så den kan blive finpudset senere.

Re: Bytte bytte perler AUGUST

ons 24. aug 2011 16:40

Den er rigtig flot Susanne. Camilla må være stolt af hendes "vikle-elev". Hi hi. :x-

Re: Bytte bytte perler AUGUST

ons 24. aug 2011 16:43

Diddah: det er nogle rigtig flotte ting du har lavet. Det kan godt være jeg lader mig inspirere af din halskæde en dag. Den er jeg altså dybt forelsket i. :x-

Re: Bytte bytte perler AUGUST

ons 24. aug 2011 17:35

Susanne: Jeg kan vildt godt lide du har lavet to sider på den, det synes jeg er super flot.

Charlotte.. Du er mere end velkommen ;D Og mange tak

Re: Bytte bytte perler AUGUST

fre 26. aug 2011 06:38

Husk at der er få dage tilbage af august og vi mangler stadig halvdelen af deltagerne.. glæder mig til at se hvad i får lavet

Re: Bytte bytte perler AUGUST

man 29. aug 2011 21:09

Så er der lidt fra min byttepakke:
Her er hvad jeg fik:
Billede
Har lavet øreringe og armbånd.
Billede
Billede

Re: Bytte bytte perler AUGUST

man 29. aug 2011 22:46

Sikke fine sager I får lavet :clap: :clap:
Skriv et svar