Dato og tid er tors 28. mar 2024 10:35

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs 6. sep 2011 13:59 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Så er der "porto kode" på så må vi se om post danmarks nye opfindelse med at købe porto fra mobilen virker.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 6. sep 2011 17:05 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Indlæg: 266
Geografisk sted: Dragør
Susanne, du må sende lige hvad du vil - jeg er ikke kræsen - og om det er plast, metal eller noget uden huller, betyder ikke ikke så meget. For mig er byt byt en udfordring i at få lavet noget (måske) spændende af materialer, jeg ikke selv har valgt. Om det er ral fra indkørslen, pinde fra skoven, muslingeskaller fra stranden eller fine perler/sten fra Kina - ja, så er udfordringen der jo stadig

Åhh.... hvor jeg elsker dig for det. Jeg er nemlig den, der synes at der er for mange regler. Tænk blot på hvor sjov vores "grimme perler konkurrence" var.

_________________
Carpe diem!
Mkh. PIa


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 6. sep 2011 19:09 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
pias skrev:
Åhh.... hvor jeg elsker dig for det. Jeg er nemlig den, der synes at der er for mange regler. Tænk blot på hvor sjov vores "grimme perler konkurrence" var.


Kan være vi snart skulle afholde sådan en igen... :))

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 6. sep 2011 19:36 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Indlæg: 266
Geografisk sted: Dragør
Jeg er sikker på at der var andre end mig der ville glæde mig!

_________________
Carpe diem!
Mkh. PIa


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 6. sep 2011 20:34 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Ja, mig...

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 6. sep 2011 20:46 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Åhh jeg ville synes det var fantastisk at holde sådan en igen ;)

Reglerne i denne bytte (den jeg står for) er skabt i fællesskab, det eneste jeg egentlig helst ser er at alle poster billeder sådan alle får lige meget ud af det. ;)


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 7. sep 2011 07:58 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Har også været lidt ærgelig når der ikke er postet billeder fra bytterne de forskellige steder, og gennerelt af og til den ligegyldighed der er i bytterne. Synes at vise billeder er det mindste man kan gøre.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 7. sep 2011 08:35 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Susanne i nord skrev:
Har også været lidt ærgelig når der ikke er postet billeder fra bytterne de forskellige steder, og gennerelt af og til den ligegyldighed der er i bytterne. Synes at vise billeder er det mindste man kan gøre.


Jeg må da indrømme at jeg som regel tjekker personen jeg skal sende til. Hvis jeg kan se at vedkommende før har deltaget og ikke vist billeder af de modtagede perler, så plejer jeg kun at sende lige præcis de 10 perler, og så sender jeg heller ikke mine bedste perler afsted. Hvorimod hvis jeg ved det er en der går rigtig meget op i bytte, så tænker jeg meget over hvilke perler der skal afsted og sender gerne lidt ekstra guf. Men jeg har da også selv misset deadline for at få lavet noget af perlerne. Men et billed af det man har modtaget, det synes jeg man skylder til den der sendte.

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 7. sep 2011 08:37 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Ja Susanne, jeg synes meget går af det når den person man har sendt til ikke viser et billede. Det er så ærgerligt. Men som jeg sagde i starten holder jeg tæt regnskab med det i håb om det så giver et ekstra spark. Det er jo rigeligt at ligge et smykke op lavet med bare en enkelt sten og evt komme med billeder senere.

Og må indrømme Danagonia jeg gør det samme, jeg har sendt til den samme to gange på et andet forum og ikke et billede begge gange og kiggede så tilbage i tidligere indlæg og der var det meget begrænset med billeder fra vedkommende det synes jeg virkelig ikke er okay


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 8. sep 2011 12:22 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Indlæg: 94
Så enig med jer!!!

Så har jeg fået pakket perler til Shawnee - kører forbi postkassen om lidt og sender....så i morgen skulle du gerne modtage lidt perler fra mig ;)


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker