Dato og tid er tors 28. mar 2024 11:41

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 9. nov 2011 18:53 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Diddah skrev:
De to store turkis/metal perler der WAOUUW


Ja de ser helt vildt lækre ud. Det bliver spændende at se hvad Lisbeth finder ud af med dem.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 9. nov 2011 20:39 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Indlæg: 94
Mine bytteperler fra Anna-Edith...
Nøj, jeg glæder mig til at komme igang med dem ;)

Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 00:24 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
Indlæg: 120
Så har jeg modtaget pakken, jeg behøver vel ikke at lægge billed op, det er jo gjort for mig :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 07:39 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. mar 2009 11:27
Indlæg: 171
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har modtaget pakke fra badeanden aka Mikael i går.. Det er en rigtig lækker en af slagsen.. ;;)

Jeg får taget billeder senere, måske ikk lige i dag, da jeg er lidt handicappet for tiden. Er blevet opereret i håndled i mandags og må ikk bruge hånd før stingene er fjernet.. Så jeg er superglad for de nye regler og tid..

Men jeg følger med herinde alligevel..

I øvrigt nogle lækre pakker der bliver sendt afsted for tiden... Mig ha allesammen !!! :))

_________________
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 09:05 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Hihi ja jeg har også sat og savlet over alle billederne..

Keep it up jeg synes klart det er super godt med længere tid. Man får også lyst til at sende bedre pakker når man ved der er rigtig god mulighed for at folk kan nå det hele, en måned går dælme hurtigt alligevel!

Jeg har også modtaget en pakke, og snuppet et billede, vil lige tage mig sammen og ligge det op så I kan savle over det sammen med alle de andre pakker;D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. nov 2011 10:42 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Ih jeg glæder mig til at se :-B hvad I andre har modtaget af guffffffffff :clap:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 12. nov 2011 17:59 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
Indlæg: 120
Så er der blevet lavet smykker her lørdag morgen af de skønne ting som Diddah har sendt til mig
Billede
Her er brugt alle South Sea Shell perlerne, 8 af de 9 Swarowski, en go' del af Toho perlerne, alle chips af Bjerg krystallerne + lidt ekstra af dem jeg selv havde. Desuden har jeg tilføjet et par (2 par) oxideret 925 rør og kæde, kæden vikler sig rund om Bjerg krystallerne.
Billede
Så var der lige Labradorit mønterne, de gav mig lidt hovedpine, til jeg fik kigge på mine ferskvands perler. Der var nogen der bare var perfekte sammen med mønterne. Puttede lidt sølv Toho ind i mellem, et par rondeller i Labradorit og oxiderede sølv perler ind imellem og så havde jeg en semi lang halskæde eller et armbånd 3 gange om håndledet.
Jeg håber at jeg har gjort den fine pakke ære :-h


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 12. nov 2011 18:02 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Wauw Prins Albert.. Din kæde er meget meget smuk og ganske anderledes.. LOVE IT :x-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 12. nov 2011 18:03 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
Indlæg: 120
Prins Albert skrev:
Så er der blevet lavet smykker her lørdag morgen af de skønne ting som Diddah har sendt til mig
Billede
Her er brugt alle South Sea Shell perlerne, 8 af de 9 Swarowski, en go' del af Toho perlerne, alle chips af Bjerg krystallerne + lidt ekstra af dem jeg selv havde. Desuden har jeg tilføjet et par (2 par) oxideret 925 rør og kæde, kæden vikler sig rund om Bjerg krystallerne.
Billede
Så var der lige Labradorit mønterne, de gav mig lidt hovedpine, til jeg fik kigge på mine ferskvands perler. Der var nogen der bare var perfekte sammen med mønterne. Puttede lidt sølv Toho ind i mellem, et par rondeller i Labradorit og oxiderede sølv perler ind imellem og så havde jeg en semi lang halskæde eller et armbånd 3 gange om håndledet.
Jeg håber at jeg har gjort den fine pakke ære :-h


Bogen jeg har brugt en om København og omhandler tiden da byen voksede udenfor voldene


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 12. nov 2011 18:08 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Du er fantastisk Prins Albert

Meget meget smukt, er vild med den første kæde især, kan blive ved med at se på den


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker