Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

lør 12. nov 2011 18:10

Det var "vedhænget" det satte den igang

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

lør 12. nov 2011 19:06

Prins Albert, jeg er forælsker i den halskæde du har lavet =p~ :D

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

lør 12. nov 2011 19:18

Den er bare super smuk, rigtig flot.

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

søn 13. nov 2011 11:47

Hold da op Prins Albert du er godt nok hurtig. Jeg er vild med første af kæderne. Jeg kunne godt tænke mig at se hele kæde nr. 2. :clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

tors 17. nov 2011 13:04

Her er et helt bord med "dårlige samvittigheder" bytteperler fra udenlandsk forum mm. også de lækre perler fra prins albert ligger her i dyngerne. Lagde det hele frem, er bare drænet for inspiration pt. Men i får billeder alligevel. Bliver snart pakket ned og sat væk, så det ikke står og nager og roder.

Billede

De lækre perler fra Prins Albert. fik dem endda hurtigt bare været sløv til at få billeder lagt op.
Billede

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

tors 17. nov 2011 21:38

Hej
Her er et billede af min pakke.
Billede

Og her er lidt billeder af hvad jeg har fået lavet frem til nu.
Billede

Et herrearmbånd tilsat lidt stålkugler og en magnetlås, skulle lige lave et smykke til mig selv B-)

Billede Billede Billede Billede

Har stadig lidt udfordringer med de sidste perler, men ikke noget der ikke kan løses, skal bare have bestilt lidt ”reservedele” hjem. :D
Men så er det jo godt vi har to mdr. til disse udfordringer.

Rigtig god weekend :dance:

Badeanden

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

fre 18. nov 2011 18:03

Generelt er der sendt nogle meget lækre perler i denne omgang og sikke fine sager I har fået ud af dem :clap: :clap: :clap:

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

tirs 6. dec 2011 16:04

Nu er det vist på tide jeg fik lagt ligt billeder op. Jeg har ikke brugt fået ret mange perler, men har lavet lidt.. kan være jeg når mere senere ;D

Her var hvad jeg fik:

Billede

Jeg har lavet lidt øreringe

Her brugte jeg nogle brune agater:

Billede

Her har jeg brugt en mulitfarvet agat (den var mest grøn men havde flere farver i sig blandt andet gul og brun) til en ring

Billede

Her har jeg brugt 2 skumkoraler

Billede

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

tirs 6. dec 2011 16:16

Hvor er de FEDE de sidste øreringe :x- :x- :x-
De udstråler da JUL udover alle grænser :)) :))

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

tirs 6. dec 2011 16:26

Hihi mange tak ;D

De er også lavet helt specielt her til jul, og med vilje fotograferet på noget holly (kristtjørn)
Skriv et svar