Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

tirs 13. dec 2011 13:37

Så fik jeg lavet dette sæt af mine bytte byt perler og TUSIND TAK for de flotte perler Anja
Billede
Jeg har tilsat små firkantet tyrkiser,blå jade og cracy lace agat

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

ons 14. dec 2011 10:56

Smuk smuk smuk - man fristes til at skrive : Dejlig er en himmel blå........ tak for inspiration til blåt

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

ons 14. dec 2011 19:00

Tak skal du have Lise :ymhug:

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

ons 14. dec 2011 19:08

Åååå det var vidunderlig vakkert :clap: Hvor kjøper forresten du dine turkise indonesiske perler Anja? Jeg er på jakt etter dem, min leverandør har gått tom :-s

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

tors 15. dec 2011 09:59

Jeg har fået dem af Anja ,men jeg vil tro at de er fra Tomato???
http://tomato.eu/main-dk.htm

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

fre 16. dec 2011 09:31

Hvor er den bare flot Lisbeth... Dejligt med turkis i denne mørke og grå tid. Savner sol og sommer. :x-

Ja - de store perler er fra tomato. Og han har åbent hver dag frem til jul mener jeg. :D

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

lør 17. dec 2011 00:42

Shawnee skrev:Hvor er den bare flot Lisbeth... Dejligt med turkis i denne mørke og grå tid. Savner sol og sommer. :x-

Ja - de store perler er fra tomato. Og han har åbent hver dag frem til jul mener jeg. :D


Da er det jo synd at jeg sitter her oppe i Norge og ikke har anledning til å besøke Tomato :-l

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

tirs 27. dec 2011 15:57

Jeg vil lige minde om at der stadig mangler en del der ikke har lagt billeder op, heldigvis har I lige til nytår ;D

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

fre 30. dec 2011 15:56

ER helt blank med resten af mine perler, finder nok på noget gang, men bliver nok ikke før næste år, skal nok vise billeder.

Men fik da lavet et par funky øreringe.

Billede

Re: Bytte bytte NOVEMBER og DECEMBER

fre 30. dec 2011 20:12

Så blev jeg færdig med mit smykke. Har haft ideen længe, men har bare haft SÅ travlt. Så godt med lidt juleferie, så jeg kan få lidt mere tid... ;)

Billede
Skriv et svar