Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

ons 14. dec 2011 11:22

Jeg sætter allerede den nye bytte bytte op nu sådan alle har en chance for at melde sig til. ;)

Regler

[*] I må sende lige de perler/sten som I har lyst til, det skal selvfølgelig være i sådan en kvalitet I selv ville købe/bruge og send venligst ikke plast. Minimum antal er 25 stk;) Metal er udover antallet af perler og helt frivilligt

[*] Der skal skrives afsender på brevet, husk evt at skrive ”smykkeforumforalle” eller "SFFA" bagpå

[*] Inde i brevet/pakken skal der var en lille liste med hvad pakken indeholder (bekymre dig ikke om du kan huske hvilken slags det er, så bare skriv en beskrivelse, farve og antal )

[*] Sidst men ikke mindst, nu hvor der er ekstra lang tid forventer jeg også at man får lagt billeder op.


Også til datoerne..

Tilmeldingen kan ske til og med FREDAG D. 6. JANUAR kl 12.00 senere samme dag vil jeg sende adresser ud til jer alle sammen og offentliggør hvem der skal sende til hvem her i tråden

Deadline for at afsende perler er ONSDAG D. 11. JANUAR (så skulle alle gerne have deres pakke til weekenden)

Deadline for at vise billeder af sine værker er ONSDAG D. 29. FEBRUAR kl 23.59

Hvis du ikke har deltaget før skal du huske at sende mig dit navn og din adresse i en PB.

Deltagere:

Lisbeth (Billeder vist) sender til Griffen
Diddah (Billeder vist) sender til Butler
Love-Shopping sender til Susanne i nord
Butler sender til Shawnee
Shawnee (Billeder vist) sender til love-shopping
Joanna (Billeder vist) sender til AnneSkovsgaard
AnneSkovsgaard (billeder vist) sender til Lisbeth
Susanne i nord sender til Joanna
Griffen (Billeder vist) sender til Diddah
Senest rettet af Diddah lør 25. feb 2012 15:21, rettet i alt 11 gange.

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

ons 14. dec 2011 16:14

Tillader mig lige at spørge om minimum antallet altid har været 25 PERLER ???

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

ons 14. dec 2011 18:21

Edith før har det være min. 10 perler så vidt jeg husker :doh: men de sidste par gange har det været min. 25 stk

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

ons 14. dec 2011 18:22

Diddha jeg snupper en omgang mere :dance:

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

ons 14. dec 2011 18:53

Antallet af perler er 25 stk fordi vi nu kører bytte, bytte over 2 måneder og ikke en. ;)

Jeg lavede en poll tidligere om hvor lang tid I gerne ville have til bytte bytte, og flertallet var for 2 måneder og det er mit håb det får flere deltagere, og flere som kommer med billeder ;D

Så kom frisk alle :D

Du er skrevet op Lisbeth

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

ons 14. dec 2011 19:17

Diddah skrev:Antallet af perler er 25 stk fordi vi nu kører bytte, bytte over 2 måneder og ikke en. ;)

Jeg lavede en poll tidligere om hvor lang tid I gerne ville have til bytte bytte, og flertallet var for 2 måneder og det er mit håb det får flere deltagere, og flere som kommer med billeder ;D

Så kom frisk alle :D

Du er skrevet op Lisbeth


Ved godt det kører over 2 måneder. Det var kun fordi jeg lige syntes at det lød som vildt mange at skulle få brugt. Men det er det jo nok ikke alligevel ;)

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

ons 14. dec 2011 20:42

Nu er jeg jo kommet godt igang med smykkerne igen, og næsten fået alt pakket frem igen. SÅ mon ikke jeg er klar til Januar ;)-

Melder mig på banen :-D

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

ons 14. dec 2011 21:08

Hov glemte at skrive, at jeg gerne ville være med :))

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

ons 14. dec 2011 23:25

Hvor dejligt I vil være med !

:D

Butler, jeg synes bare 10 perler var for lidt for 2 måneders udfordring. Mange sender oftest langt over de 10 perler alligevel, så derfor hævede jeg antallet.

Der er ingen krav om hvor mange perler du skal bruge så du behøver ikke bruge alle 25. I denne gang har det været sløjt for mig at komme i gang, så jeg har ikke brugt særlig mange. Det vigtigste er man får lavet noget og alle får lagt billeder op. ;)

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

fre 16. dec 2011 09:29

Jeg vil også gerne være med denne gang. [smilie=xmas_nekt.gif]
Skriv et svar