Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

tors 12. jan 2012 09:15

Jeg er ved at danne mig et overblik over min pakke, men har allerede brugt 2 perler..

Billede

Og en halskæde kom der ud af det ind til videre, pønser stadig på resten. Godt man har lang tid hva? ;)

Billede

Griffen, metallet, er det messing? Ville gerne lige have skaffet flere perlestave til at lave et armbånd også ;)
Senest rettet af Diddah tors 12. jan 2012 13:48, rettet i alt 1 gang.

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

tors 12. jan 2012 11:30

Jeg har modtaget perler idag fra Anne og tusind tak

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

tors 12. jan 2012 20:37

lisbeth skrev:Jeg har modtaget perler idag fra Anne og tusind tak


Velbekomme ...glæder mig til at se hvad du får ud af det.

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

tors 12. jan 2012 20:54

Susanne - du skulle gerne have modtaget, håber jeg..

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

tors 12. jan 2012 21:37

Regner med den er der imorgen.

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

tors 12. jan 2012 21:41

Posten er ikke så hurtig heroppe nord på. Jonna skulle også meget gerne have modtaget senest idag.....

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

fre 13. jan 2012 11:13

Diddah skrev:Jeg er ved at danne mig et overblik over min pakke, men har allerede brugt 2 perler..

Billede

Og en halskæde kom der ud af det ind til videre, pønser stadig på resten. Godt man har lang tid hva? ;)

Billede

Griffen, metallet, er det messing? Ville gerne lige have skaffet flere perlestave til at lave et armbånd også ;)


Hej Diddah. På ebay kalder de det bronze.. men hvad det er, ved jeg faktisk ikke helt. Ved du hvad.. jeg kan sagtens undvære lidt flere perlestave.. så jeg sender nogen til dig. På een betingelse.. at du poster et billede at din søde hundehvalp når du har hentet hende hjem :-D

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

fre 13. jan 2012 11:18

Hvor er du en skøn quinde ;D

Jamen billeder af hvalpen jeg henter om nu snart 7 uger, det undgår du slet ikke haha ;) Jeg vil prale som jeg aldrig har pralet før du ;)

Din cavalier ser dejlig ud, vi vil gerne have en mere, når vi lige har sparet sammen til en, ikke godt der er 4 typer af dem, man bliver nødt til at have en af hver jo, lige som med perlerne haha

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

fre 13. jan 2012 12:18

Billede


Mange tak love-shopping. sidder med et par ideer til i aften

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

fre 13. jan 2012 13:57

Her er hvad jeg fik i bytte byt fra Anne
Billede
Skriv et svar