Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

lør 14. jan 2012 17:43

Jeg modtog en dejlig pakke perler i går....

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

lør 14. jan 2012 18:01

Jeg har fået en pakke med lækre perler, og liggger billede op engang når lyset lige er til det.

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

lør 14. jan 2012 18:53

butler skrev:Jeg har fået en pakke med lækre perler, og liggger billede op engang når lyset lige er til det.


Super Butler, er glad for de kom frem ;D

Glæder mig til at se hvad du laver

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

lør 14. jan 2012 19:13

Halløjsa

Jeg har modtaget en rigtig forkælelsespakke fra Susanne i Nord. Jeg glæder mig til at lave noget af perlerne og tænker - mon det er ok at benytte noget fra ens byttepakke til en af konkurrencerne? Jeg har nemlig modtaget en megaflot østersskal, som jeg har en idé med...

Knus Joanna

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

lør 14. jan 2012 20:19

pyh godt den var nået frem. :-)

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

lør 14. jan 2012 20:53

Joanna

Den eneste betingelse der rigtig er at den ikke må have deltaget i andre konkurrencer. Desuden så løber bytte bytte til og med slutningen af februar, og organic konkurrencen er inden 5. februar, så du kan bare poste billedet i konkurrencen først også her bagefter.. ;)

Men tænker Blue er ret large med det hele, bare smykket ikke er med i andre konkurrencer ;)

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

lør 14. jan 2012 22:51

Joanna skrev:... og tænker - mon det er ok at benytte noget fra ens byttepakke til en af konkurrencerne? Jeg har nemlig modtaget en megaflot østersskal, som jeg har en idé med...
Diddah skrev:Den eneste betingelse der rigtig er at den ikke må have deltaget i andre konkurrencer.
Diddah har helt ret. Man må gerne benytte byt-byt-ting til konkurrencerne, og det gør ikke noget i hvilken rækkefølge der postes :-D

Billede

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

søn 15. jan 2012 11:09

hej
her er det guf jeg modtog:
Billede

overvældende mange perler, i forhold til det man skal. Og en god udfording for mig, da jeg normalt er så farve-forskrækket, og meget holder mig til nuancer indenfor samme farve´ :-D

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

søn 15. jan 2012 19:31

Jeg har fået en lækker pakke.. TAK Butler..
SUPER lækre sten - og lige mine farver... Lilla.... :x-
Billeder kommer....

Re: Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR

ons 18. jan 2012 12:32

Jeg har fået lavet disse 2 armbånd af mine bytte byt perler
Billede
Tilsat onyx og lilla kvarts
Billede
Tilsat Lava og Phyrit elsker phyritter :x-
Tusind tak for perlerne :clap:
Skriv et svar