Dato og tid er fre 29. mar 2024 10:54

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 120 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre 4. maj 2012 12:43 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Cecilou - jeg skal nok skriver når jeg har modtaget, jeg glæder mig!!!

Diddah - jeg har ikke send endnu UNDSKYLD!! kan først sender på lørdag, så har du dem nok på mandag :D :ymhug:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 4. maj 2012 14:05 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Indlæg: 124
Becca T skrev:
Cecilou - jeg skal nok skriver når jeg har modtaget, jeg glæder mig!!!

Diddah - jeg har ikke send endnu UNDSKYLD!! kan først sender på lørdag, så har du dem nok på mandag :D :ymhug:


Tak:-) Det skal nok være noget for dig:-)

_________________
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 4. maj 2012 14:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Becca det er helt ok. ;) Der er jo god tid at sende i. Desuden har jeg så travlt her i "ferien" så det går alt sammen ;D Jeg glæder mig


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 4. maj 2012 14:31 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
prinsesse skrev:
iihhh hvor er det da trist at posten ikke kommer ud idag. mon posten har noget spændende med til mig imorgen. :ymdaydream:

kender i det, at man næsten kan sidde og få grå hård af at vente på posten, og når posten så kommer, så har han ikke noget med, som man havde håbet på. ~x(



Haha JA!

Efter den her nye lov med at postkassen skal ud til vejen, kan jeg ikke længere høre når der kommer post. Posten her er så upålidelig nogle dage kommer posten først sidst på dagen, andre gange får man først på dagen. Jeg kan gå og tjekke den forbistret postkasse flere gange


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 4. maj 2012 15:12 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 29. apr 2012 06:56
Indlæg: 376
Geografisk sted: Nordjylland
Diddah skrev:
prinsesse skrev:
iihhh hvor er det da trist at posten ikke kommer ud idag. mon posten har noget spændende med til mig imorgen. :ymdaydream:

kender i det, at man næsten kan sidde og få grå hård af at vente på posten, og når posten så kommer, så har han ikke noget med, som man havde håbet på. ~x(



Haha JA!

Efter den her nye lov med at postkassen skal ud til vejen, kan jeg ikke længere høre når der kommer post. Posten her er så upålidelig nogle dage kommer posten først sidst på dagen, andre gange får man først på dagen. Jeg kan gå og tjekke den forbistret postkasse flere gange


Jaa det må da være super træls.
Vi kan heldigvis se når vores postbud kommer. Mærkeligt nok siger Post DK at posten kommer hurtigere ud ved at flytte vores postkasser, men her må postbuddet da stadig ud af bilen og over til hver postkasse forat få posten ud. Og så kommer vores post først efter kl.16, selvom Post DK har en postlov der siger at posten skal være bragt ud senest kl.14.30, men de har så den gode undskyldning at de er ved at blive lagt sammen med nabobyen.
Men er hovedsagen ikke at så længe man bare får sin post den dag, så er det vel næsten ligemeget hvornår den kommer. (Bare ikke lige de dage man forventer perler med posten :)) )

_________________
Hilsen Jessica
Vær mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. maj 2012 06:57 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: tirs 24. apr 2012 20:25
Indlæg: 122
Jeg venter spændt på post med mine perler :-)

Og på at se hvad Lisbeth, for ud af dem jeg har sendt.

Det er nu svært at finde ud af hvad man skal sene med, når det er første gang, både her og på det grønne forum ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. maj 2012 07:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Til jer som synes det er svært at vide hvad man skal sende med, så husk på det også er en udfordring at få perler man ikke er vant til. Så man behøver ikke gøre sig de store tanker, det eneste man skal huske på er såmænd kvaliteten, er den ok så send. ;)

Jeg håber på alle viser billede denne gang, det kunne være rigtig dejligt at se.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. maj 2012 13:05 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Så er der en del perler på vej til dig Diddah!! Men...... :-w så kom jeg hjem og kiggede ner på min smykkebord og hvad ligger der???? Min seddel med listen over de perler jeg har sendt til dig L-) Piiiiiiinlig.

Jeg skal nok laver en billede af den og sender den til dig via PB :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. maj 2012 13:07 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Cecilou - jeg har modtaget en dejlige blanding perler i dag :D De helt små er godt nok en udfordring men jeg har en par ideer allerede ;)- Tak for de flotte byt-byt perler!! :ymhug:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. maj 2012 14:20 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Indlæg: 124
Becca T skrev:
Cecilou - jeg har modtaget en dejlige blanding perler i dag :D De helt små er godt nok en udfordring men jeg har en par ideer allerede ;)- Tak for de flotte byt-byt perler!! :ymhug:


Det er dejligt at du blev glad for dem - Jeg skulle sende til udfordring på det grønne forum i foregårs, og så kunne jeg jo lige så godt også sende til dig, så der var noget at rive i.

Hvis det er de helt små ferskvandsperler, som du mener er en udfordring, ja, så kan jeg kun sige at jeg havde det på samme måde.

_________________
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 120 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker