Dato og tid er tors 28. mar 2024 13:25

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 120 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors 10. maj 2012 04:21 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: tirs 24. apr 2012 20:25
Indlæg: 122
Jeg siger godt nok det samme som brumbear :-\

Men så ved man det til næste gang :-D

Shawnee jeg fik ingen brev om straf porto


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. maj 2012 06:27 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Indlæg: 124
brumbear skrev:
Hold da op nogle vilde perlesendinger @-)

Bliver helt nervøs for om jeg har sendt nok - Cecilou, please don't hate me :ympray:


Bare rolig, det går - Især hvis de er lækre :))

_________________
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. maj 2012 14:49 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Indlæg: 124
Så har jeg modtaget:-) En del af det aner jeg ikke hvad jeg skal bruge til, da jeg ikke er vild med meget varme farver, men jeg har da en idè til to par øreringe.

_________________
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. maj 2012 15:11 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Du kan altid billede søge på google efter smykker også bare vælge efter farve ude i siden. Så kan du få nogle idéer til farvesammensætninger ;D Eller finde color palettes via google kan også hjælpe en del :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. maj 2012 15:38 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Indlæg: 124
Diddah skrev:
Du kan altid billede søge på google efter smykker også bare vælge efter farve ude i siden. Så kan du få nogle idéer til farvesammensætninger ;D Eller finde color palettes via google kan også hjælpe en del :D


I mine øjne går varme farver kun sammen med helt kolde farver, såsom neon og den slags, da de ellers vil virke for trygge og normale. Jeg bruger aldrig varme farver i smykker, som jeg selv går med, da farverne får mig til at se helt forkert ud.

_________________
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. maj 2012 16:28 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Det er også din hudtype der indikere hvilke farver der er bedst til dig. Det er din undertone. Hvis du ser på dine blodårer ved håndleddet, hvis de synes grønne så komplimentere de varme farver dig bedst, hvis de synes blå, så komplimenteres du bedst med de kolde farver.

Personlig synes jeg der er en vis grad ad sandhed i det, men jeg har fx grøn på venstre og blå på højre.

Men nettet er spækket med ideer hvis de ikke lige kommer til en . Du kan også gå over i komplimentær farver så at sætte blå sammen med gul-orange osv ligesom du selv kommer ind på. Et hav af muligheder


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. maj 2012 16:55 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Indlæg: 124
Diddah skrev:
Det er også din hudtype der indikere hvilke farver der er bedst til dig. Det er din undertone. Hvis du ser på dine blodårer ved håndleddet, hvis de synes grønne så komplimentere de varme farver dig bedst, hvis de synes blå, så komplimenteres du bedst med de kolde farver.

Personlig synes jeg der er en vis grad ad sandhed i det, men jeg har fx grøn på venstre og blå på højre.

Men nettet er spækket med ideer hvis de ikke lige kommer til en . Du kan også gå over i komplimentær farver så at sætte blå sammen med gul-orange osv ligesom du selv kommer ind på. Et hav af muligheder


Jeg er vintertype og er derfor bedst med kolde toner, og efter at jeg er begyndt at blive gråhåret, begynder jeg mere og mere at gå med turkis, vandagtige farver, sølv og andre kolde farver. Mine årer på mine håndled er blå.

PT overvejer jeg at kaste mig ud i noget chocking pink, klar næsten neonangtig grøn, turkis, sort og orange - Det skal nok blive sjovt.

_________________
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. maj 2012 18:05 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Det lyder spændende, glæder mig til at se dine kreationer


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. maj 2012 07:10 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Indlæg: 124
Diddah skrev:
Det lyder spændende, glæder mig til at se dine kreationer


Det kan jeg godt forstå - Jeg synes først at varme farver "Lever" når de bliver kombineret med kolde farver.

_________________
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 11. maj 2012 14:28 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
De sidste indlæg var spændende at læse og jeg er også vild med neon farver og pink og er spændt på at se dine smykker Cecilou :clap:
Diddha tak for oplysningen jeg vidste ikke man kunne søge i billeder og derefter farver og se sammensætningen af de forskellige farver smart :clap:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 120 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker