Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

tors 21. jun 2012 11:25

Heeey nu kan jeg også se dem. Fedt du fik lavet så mange smykker! ;D

Uha mht halskæderne ja bom bom jeg synes faktisk lige godt om dem. For mig gør det ikke nooget med lidt knald på. Skal du sælge den er den med hvid nok nemmest at sælge ;)

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

tirs 26. jun 2012 16:15

Så blev jeg endelig færdig :D Det var godt nok en udfordring men det er jo derfor jeg tilmelde mig til byt-byt så tusind tak til Cecilou!!! :D

Jeg har selvfølgelig glemt at tager billeder af mine perler..... UNDSKYLD!!! O:-)
Jeg fik en hel streng fac sort/rainbow krystal, en massa lillebitte catseye og en del kobber agtig ferskvands perler.

Her har jeg brugt krystal strengen (jeg har 1 perle tilbage)

Billede

Billede

Og her har jeg brugt de små perler.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Hvad synes I?? Jeg laver normalt aldrig øreringer.....

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

tirs 26. jun 2012 20:46

Super fede øreringe..... :x-
Dem kan du godt være stolt af.. :ymhug:

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

ons 27. jun 2012 10:07

De er bare så smukke Becca :x-

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

tors 28. jun 2012 19:16

Dine øreringe er overhovedet ikke for meget....de er skønne og vil bliver beundret af mange kvinder det er helt sikkert... ^:)^

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

lør 30. jun 2012 11:21

Ork Becca

du kan rolig begynde at lave flere øreringe, det er godt nok lækre, super dejlige farver, elsker dine kombinationer, VERY BECCA ;)

Sjovt når man kan se et smykke og man ved straks hvem designeren er ;)

Nå venner vi mangler lidt billeder endnu. Kunne være fedt med en omgang hvor alle får postet. Næste omgang er der mange med det bliver også rigtig godt. Synes der har været stor produktivitet ;) Havde jeg haft lidt mere tid havde jeg brugt alle perlerne. Mine lava perler ligger og venter på nogle kobber perler skal komme med posten fra kina land haha ;) så ikke sikkert jeg lige når at poste den kæde.

;D Er glad for egentlig der er så mange farver på bordet denne gang.

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

lør 30. jun 2012 17:55

Diddah skrev:Ork Becca

du kan rolig begynde at lave flere øreringe, det er godt nok lækre, super dejlige farver, elsker dine kombinationer, VERY BECCA ;)

Sjovt når man kan se et smykke og man ved straks hvem designeren er ;)

Nå venner vi mangler lidt billeder endnu. Kunne være fedt med en omgang hvor alle får postet. Næste omgang er der mange med det bliver også rigtig godt. Synes der har været stor produktivitet ;) Havde jeg haft lidt mere tid havde jeg brugt alle perlerne. Mine lava perler ligger og venter på nogle kobber perler skal komme med posten fra kina land haha ;) så ikke sikkert jeg lige når at poste den kæde.

;D Er glad for egentlig der er så mange farver på bordet denne gang.


Så blev der lagt lidt flere smykker ind i mit indlæg.

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

lør 30. jun 2012 20:14

Du har godt nok fået meget ud af din pakke Prinsesse :clap:

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

lør 30. jun 2012 21:21

Jeg når ikke at poste billede før i morgen. Dagen er rendt fra mig. *s*

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

søn 1. jul 2012 09:51

Hold da op hvor har du fået mange lækre smykker ud af perlebyt Princesse :clap: og godt at du kunne lide dem
Skriv et svar