Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

tors 3. maj 2012 09:18

Så er der sendt perler til prinsesse i dag :-D

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

tors 3. maj 2012 11:15

Jeg har også modtaget perler idag

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

tors 3. maj 2012 13:51

lisbeth skrev:Så er der sendt perler til prinsesse i dag :-D


jubii...glæder mig til de kommer. men der går nok nogle dage ekstra da der jo er bededag imorgen.
jeg melder tilbage når de er modtaget. god mini-ferie

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

tors 3. maj 2012 17:25

Så er der sendt idag, Becca, du må meget gerne sige til når du modtager:-)

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

tors 3. maj 2012 19:51

Se den flotte blanding jeg modtog i går :D
Billede

Diddah, jeg er også spændt på hvad jeg får lavet ;)-

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

tors 3. maj 2012 21:30

Sikke noget lækkert guf du har modtaget :clap:

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

fre 4. maj 2012 06:21

Hihi er glad for du kan lide det. Jeg lavede en multi strand kæde til min mormor med sølvperler i mellem de lyserøde cat eye og det blev ret flot, men jeg har virkelig ikke kunne finde ud af hvad jeg skulle bruge den sidste streng til.

Og resten af perlerne er en del af yndlinge samlingen ;) Glæder mig til at se det ;D ;D

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

fre 4. maj 2012 09:21

Jeg glæder mig sådan til at få perler med posten:-) Så er der noget at arbejde med:-)

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

fre 4. maj 2012 11:04

Diddah skrev:Hihi er glad for du kan lide det. Jeg lavede en multi strand kæde til min mormor med sølvperler i mellem de lyserøde cat eye og det blev ret flot, men jeg har virkelig ikke kunne finde ud af hvad jeg skulle bruge den sidste streng til.

Og resten af perlerne er en del af yndlinge samlingen ;) Glæder mig til at se det ;D ;D


Diddah altså, du må ikke give mig 'præstationsangst' :((

:D

Re: Bytte bytte MAJ og JUNI

fre 4. maj 2012 11:34

iihhh hvor er det da trist at posten ikke kommer ud idag. mon posten har noget spændende med til mig imorgen. :ymdaydream:

kender i det, at man næsten kan sidde og få grå hård af at vente på posten, og når posten så kommer, så har han ikke noget med, som man havde håbet på. ~x(
Skriv et svar