Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

tors 5. jul 2012 08:17

prinsesse skrev:Mon butler har glemt mig :-s



Nej det har Butler ikke, men der er deadline den 11 juli og hun har pt. meget travlt med både feriebørn og andet. Derfor bliver der ikke afsendt førend efter weekenden :-D

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

tors 5. jul 2012 10:28

Hehe Prinsesse

Jeg prøver så vidt muligt altid at lave deadline sådan man har haft en hel weekend med. Denne gang startede det en søndag så derfor er det først d. 11.

Jeg har nemlig heller ikke mulighed for at sende før i morgen eller først i weekenden.

;D

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

tors 5. jul 2012 19:03

:)) :)) :)) jaa det var bare lille mig der tog fejl af datoerne.
Butler: Ungerne skal jo også passes, især her i sommervarmen.
Glæder mig til at se hvad jeg får :ymdaydream:

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

tors 5. jul 2012 20:05

Pmcc2363 sender til Susanne i nord, uh gik lige op for mig jeg vist nok ikke har prøvet at få perler fra dig før, bliver bare spændende. Shawnee dine røg i postkassen i morges...

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

tors 5. jul 2012 21:01

Jeg prøver så vidt muligt at sørge for I ikke skal sende og modtage fra den samme ;)

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

fre 6. jul 2012 08:21

Lisbeth´s blev også sendt i går. ;)-

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

fre 6. jul 2012 09:56

Hej Mette jeg har modtaget fra dig idag og glæder mig til at begynde på guffet :clap:

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

fre 6. jul 2012 10:15

lisbeth skrev:Hej Mette jeg har modtaget fra dig idag og glæder mig til at begynde på guffet :clap:


Det lyder godt Lisbeth.. :D

Glæder mig til at se resultatet. :ymapplause:

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

fre 6. jul 2012 17:46

Susanne i nord skrev:Pmcc2363 sender til Susanne i nord, uh gik lige op for mig jeg vist nok ikke har prøvet at få perler fra dig før, bliver bare spændende. Shawnee dine røg i postkassen i morges...


Hvad er du til af perler ??

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

fre 6. jul 2012 20:36

Jeg har modtaget i dag... ;;)
Skriv et svar