Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

tirs 31. jul 2012 19:47

Håber ikke du er skuffet, syntes selv de var meget fede.

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

ons 1. aug 2012 06:56

jeg synes de er flotte. nu er blå jo også min ynglingsfarve ;))

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

ons 1. aug 2012 09:44

Susanne i nord skrev:Håber ikke du er skuffet, syntes selv de var meget fede.


De er også rigtig fede.. Jeg syntes bare det er svært at bruge dem med noget andet da de er så specielle i farverne.

Og mængden appellerer til en halskæde eller armbånd, og der bliver farverne for meget syntes jeg.
Så det er en svær udfordring.. ;)-

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

ons 1. aug 2012 15:55

Pyh det var godt :-) Ja, lidt udfordring er godt. Man kan jo også lave mange "små" ting.

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

tors 2. aug 2012 08:53

Jeg har lavet 2 par øreringe.. *S*

Og min fantasi stopper så her - hvilke andre "små" ting kan man så lave?? :-\

Vedhæng...
og ??? 8-}

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

tors 2. aug 2012 10:56

Shawnee skrev:Mine bytteperler...

Billede

/:)
Svært at finde på noget syntes jeg...


Det er også rigtig svært at se hvad du har fået Mette, billedet er jo ikke ret stor :) :))

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

tors 2. aug 2012 12:07

Smykkeunivers skrev:
Shawnee skrev:Mine bytteperler...

Billede

/:)
Svært at finde på noget syntes jeg...


Det er også rigtig svært at se hvad du har fået Mette, billedet er jo ikke ret stor :) :))


=)) Jeg havde lige en lille diskussion med photobucket. *GG* Derfor blev billedet RET lille... Det er 10mm sten. Agat. Brun og turkis. Prøver om jeg kan lave det større. :D

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

fre 3. aug 2012 08:20

Mette kan du evt ikke lave noget med brune lava perler ,da der er brunt i perlerne og evt lidt kobber bare en ide :doh:

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

fre 3. aug 2012 09:27

Jeg har fået lavet lidt. Men jeg har et par stykker som mangler en afslutning ;) så tænker jeg når det senere på måneden ;)

Men her er den smule jeg har lavet helt færdig.

Billede

Billede

Re: Bytte, bytte JULI og AUGUST

man 13. aug 2012 19:24

Her er hvad jeg har modtaget. Endelig fået mig en ny bidetang, og har nået det første sæt øreringe (på nær krogen, som må vente da Sara er puttet og jeg vil larme alt for meget hvis jeg skal ind og finde dem nu.)

Billede

Er igang med at afprøve en "sample pack" "gilt on copper" fra Wires UK. Rigtig flot lige nu, mere spændt på hvordan det ser ud om en uge eller 14 dage, synes ikke jeg har haft ret godt held med forgyldt...
Senest rettet af Susanne i nord tirs 14. aug 2012 12:23, rettet i alt 1 gang.
Skriv et svar