Dato og tid er tors 28. mar 2024 17:51

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre 10. aug 2012 16:59 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Jeg har en søn som starter i skole nu her, som også har fødselsdag og der går meget tid af til ham den næste tid derfor har jeg ikke rigtig tid eller overskuddet til at stå for bytte bytte i de to måneder.

Man kan slå det sammen som jeg har gjort indtil videre, men også dele det op en måned afgangen.

Men jeg søger en der lige kan overtage, også er jeg tilbage på pinden i november..


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 10. aug 2012 20:09 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Jeg kan godt stå for bytteriet de to måneder - men så laver jeg osse reglerne - og de bliver lidt anderledes :D :))

---------------------------

Tænker på at man ved tilmelding lige skal nævne, hvilket teknikker man har mulighed for at arbejde med. På den måde kan alle få udfordringer der passer til dem og deres udfoldelsesmuligheder.

Smedene kan man jo sende hvad som helst til, viklerne og seedbead-folket kan fatte "store" cabochoner og facetsten, det samme kan fimoister, og perlefolket vil jo nok foretrække noget med huller (man kan selvfølgelig skrive alle de teknikker, man har mulighed for)

Det er ikke fordi man SKAL sende noget bestemt, men jeg synes selv, det er sjovere at pakke en sending, som man ved modtageren kan få en sjov udfordring og et flot resultat ud af - og det ville bare være så ærgerligt at sende en lækker cabochon til en, der ikke har mulighed for at udnytte den - for begge parter.

Tanken er indtil nu: 10 FORSKELLIGE perler/emner hvoraf mindst 7 skal være sten/glas/ben/træ (-som vi plejer) og op til 3 må være alternative materialer, som dog skal kunne bruges i modtagerens teknikker.

Tiden bliver 2 måneder, så der er tid til at kæle for den enkelte perle / det enkelte emne.

Der skal anvendes og uploades billeder af mindst 3 perler/emner (gerne flere), i et valgfrit antal smykker.

---------------------------

Nogen der vil være med til den slags bytbyt?

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 11. aug 2012 07:22 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Synes det lyder fuldstændig pragtfuldt!!!

Jeg har kørt død i det hele med det her, men det er dejligt med andre øjne på tingene. Og andre "regler" og gøre tingene lidt anderledes. Super fedt!

Jeg synes så absolut det er en fin idé at man lige melder ind hvad man primært gøri af teknikker, jeg som seed beader har haft det lidt svært de sidste to gange haha, der er da kommet lidt ideer men kunne være skægt hvordan det kunne bringe endnu mere.

Og super idé med at der også må være alternative materialer!!

En skam jeg ikke har tiden, så havde jeg sat mig på at deltage. Men følger med på side linjen kan jeg altid. Godt man lige kan tjekke ind fra telefonen når man står og venter på bussen :P


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 12. aug 2012 19:45 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Indlæg: 94
Det lyder bare rigtig spændende:)
De alternative materialer...hvordan tænker du det? Altså meget alternativt fx stofrester el garn (som konkurrencen) eller er vi inde de mere alm smykketing som metalperler, lås el lign?


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 12. aug 2012 22:52 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
AnneSkovsgaard skrev:
De alternative materialer...hvordan tænker du det? Altså meget alternativt fx stofrester el garn (som konkurrencen) eller er vi inde de mere alm smykketing som metalperler, lås el lign?
Jeg tænker Alternativ Totalis, hvor en muslingeskal, en knap, en ispind, en legoklods, en forstenet dino-bæ, en vandstøbning, en ølkapsel, en lille sten, et skotsk uldtæppe, en hyper cool perle, en flot lås, en rulle ståltråd, tape eller gavebånd alle er ligeværdige emner.
Eneste krav er egentligt, at det skal kunne bruges i modtagerens teknikker - så hvad man sender afhænger helt af, hvor "ond" man er :))

Når man kun behøver at bruge 3 af de tilsendte 10 emner, kan modtageren jo vælge IKKE at bruge de alternative, men hvis man ønsker at tage udfordringen op, er muligheden der.
Man har altså medindflydelse på, hvor svær en omgang bytbyt, man udsættes for.
På den måde synes jeg, det bliver "ufarligt" at deltage for dem af os, der ikke lige har tid/mulighed for megaprojekter, men samtidigt lurer der potentielt svære tanketunge udfordringer for dem, der trænger til at kaste sig ud i kaos...

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker