Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Tid til forandring (brain storm)

søn 14. okt 2012 13:12

Jeg er kørt lidt død i det her bytte bytte. Jeg har ikke noget imod at stå for det, men jeg synes også der skal ske noget nyt.

Tiden er knap for tiden og dermed også langt i mellem idéerne, derfor opretter jeg en brainstorm som jeg gerne vil opfordre alle til at deltage i. Hvad kunne du have af idéer til en bytte bytte?

Jeg vil insistere på at det minimum skal være over 1 måned, men gerne over 2.

Men hvad skal der til for at peppe det lidt op her inde? Kom frisk med idéer!

* En farve bytte (må sende perler i forskellige størrelser men i samme farve)
* Genbrug (alternative perler)
* Type (fx kun halskæder/armbånd eller ringerringe)
* Tema
* Kun en type perler (fx kun seed beads, kun ferskvands perler, kun agat, kun jade osv)
* Mindre grupper, flere perler
* Kun en størrelse
* INGEN runde perler
Senest rettet af Diddah søn 21. okt 2012 10:38, rettet i alt 2 gange.

Re: Tid til forandring (brain storm)

søn 14. okt 2012 17:29

Man kunne alle lave samme type smykke.. Halskæde. Armbånd osv.

Elsker måske tema. Send perler der for dig står for eks.vis efterår...

Re: Tid til forandring (brain storm)

søn 14. okt 2012 17:37

Diddah skrev:Jeg er kørt lidt død i det her bytte bytte. Jeg har ikke noget imod at stå for det, men jeg synes også der skal ske noget nyt.

Tiden er knap for tiden og dermed også langt i mellem idéerne, derfor opretter jeg en brainstorm som jeg gerne vil opfordre alle til at deltage i. Hvad kunne du have af idéer til en bytte bytte?

Jeg vil insistere på at det minimum skal være over 1 måned, men gerne over 2.

Men hvad skal der til for at peppe det lidt op her inde? Kom frisk med idéer!

* En farve bytte (må sende perler i forskellige størrelser men i samme farve)
* Genbrug (alternative perler)


jeg tænker lidt på et tema. havet, junglen, universet osv måske sammen med farve bytte som du skriver.

tænker også på én slags perle bytte....ferskvand, shell, rocai/grøndlandsperler (navn?) osv.

Re: Tid til forandring (brain storm)

søn 14. okt 2012 17:38

Shawnee skrev:Man kunne alle lave samme type smykke.. Halskæde. Armbånd osv.

Elsker måske tema. Send perler der for dig står for eks.vis efterår...


lige præcis....eller en højtid....

Re: Tid til forandring (brain storm)

søn 14. okt 2012 20:23

Det er super med flere idéer, for at sende nye perler er ikke længere helt nok, kan mærke at det er så noget man sådan brænder for mere, så det bliver lidt dødt synes jeg. Kom endelig med flere idéer også samler jeg dem i første indlæg her når tiden er til det. Og den næste bytte jeg opretter bliver så med en ny idé

Håbet er lidt det skifter ligesom konkurrencerne, bare bytte bytte er uden præmie, men en udfordring er sandelig også en præmie af en art.

Re: Tid til forandring (brain storm)

man 15. okt 2012 15:41

Hvad med hvis vi bliver delt op i grupper af to eller tre og så skal vi også selv laver noget med de perler vi har sendt til de andre i vores grup... Så skal man selvfølgelig sørger for at man har nok af de perler man sender til ens selv også.

Så har man jo en hel del perler at arbejder med og så kan perioden være over 2 måneder?

Forstå I hvad jeg mener?

Re: Tid til forandring (brain storm)

man 15. okt 2012 15:48

Super idé, Becca :-bd

Re: Tid til forandring (brain storm)

ons 17. okt 2012 19:11

Jeg skal lige være helt sikker på jeg forstår rigtigt, Becca ;)

Hvis fx 12 personer tilmelder sig bytte bytte næste gang, så kan man dele de 12 i grupper af 3.

Hver gruppe sender så nogle perler til hinanden, sådan de har de samme perler at arbejde med?

Det lyder super spændende, men skal lige være sikker på det er sådan det skulle forstås

Re: Tid til forandring (brain storm)

ons 17. okt 2012 19:13

Diddah skrev:Jeg skal lige være helt sikker på jeg forstår rigtigt, Becca ;)

Hvis fx 12 personer tilmelder sig bytte bytte næste gang, så kan man dele de 12 i grupper af 3.

Hver gruppe sender så nogle perler til hinanden, sådan de har de samme perler at arbejde med?

Det lyder super spændende, men skal lige være sikker på det er sådan det skulle forstås



Yepp :-bd Du har forstået rigtig :D

Re: Tid til forandring (brain storm)

ons 17. okt 2012 19:17

Yaiii haha

jeg har ferie tåge på hjernen haha. Det lyder super fedt, og meget originalt. I love it ;)
Skriv et svar