Dato og tid er tors 28. mar 2024 20:52

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn 9. dec 2012 16:10 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Nå de damer.. her med et kærligt spark i rumpen ;D

Jeg har fået lavet en del, har stadig en masse på tegnebordet og ikke helt færdig, men de ting jeg har lavet vil jeg poste nu inden juledagene begynder at overmande min tid :P

husk der er til 2. januar ;)

Her et armbånd jeg har lavet med de hvide jadeperler, plus de sidste jeg selv havde:

Billede

Her er der et par øreringe lavet med de lilla agter

Billede

Og et vedhæng lavet med mønten, jeg har planer om at lave noget kæde værk sammen med, men er endnu ikke kommet så langt ;)

Front
Billede

Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 12. dec 2012 11:15 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg har desværre ikke haft overskudet til at få noget lavet, har haft et par andre projekter igang, men som jeg endelig nåede til byt byt, kom der noget i vejen jeg ikke kan forhindre.
Kan være jeg ikke når at lave noget kommer an på hvordan det går de næste par uger, men ser noget "grå/sort" ud.

Jeg fejler et eller andet som ikke er voldsomt farligt, men gør jeg ikke duer til ret meget andet end at ligge pt. (ikke graviditeten, og baby har det fint), får simpelt hen bare for ondt, har lagt 4 dage på sygehuset i sidste uge, og bliver fulgt meget nøje pt. og ved ikke om jeg ryger ind igen eller ej. hvilket er rigtig frustrerende, men på billedet af perlerne kan i da se det ene armbånd jeg har fået lavet af en af perlerne.

Er heldigvis ellers ved godt mod, og har det efter omstændighederne godt.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. dec 2012 09:40 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Susanne i nord skrev:
men på billedet af perlerne kan i da se det ene armbånd jeg har fået lavet af en af perlerne.


Et armbånd er også bedre end slet ingen ting. Tænk ikke på det, få det bedre. ;) Det er da træls for dig at du skal slåsse sådan med helbredet, håber de finder ud af hvad det er så de kan hjælpe dig til at have det bedre

:ymhug:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. dec 2012 09:49 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Så fik jeg lavet lidt mere

Her brugte jeg dråberne fra Lise, jeg har stadig en tilbage, den bliver til et vedhæng tror jeg.

Billede

Og denne ret enkelte kæde brugte jeg mønterne, den ene mønt kunne jeg dog ikke få en tynd perlestav igennem, så den bliver nok brugt i et seed bead smykke en dag, nålen kunne nemlig godt komme igennem. Fuglen fandt jeg i Lene's shop den er bare så sød

Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. dec 2012 16:17 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Diddah skrev:
Becca T skrev:


Billede


Spotter jeg bytte perler brugt i denne? ;D hvor er det blevet godt? Hvor finde du de håndskåret dyr henne? Er helt pjattet med denne hjort..


Ja det er nemlig en del perler fra bytte bytte :D Det var jo en rimeligt stor projekt denne halskæde og de perler fra bytte bytte passede bare perfekt i det jeg havde tænkt mig :D :D Mangler stadig en del perler men er snart færdig.

Den håndskårede dådyr har jeg købt på ebay, søg efter netsuke perler. De er utrolig sød :D Jeg har efterhånden en fugl, en hund, en salamander, en elefant og flere andre. Jeg var bare lidt forbavset over størrlse af dådyren =)) Så husk at læser de små skrift :D

Her er flere billeder af min dådyr-halskæde


Billede

Billede

Billede

Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. dec 2012 16:55 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
haha åh det nummer kommer jeg desværre ofte til, ikke lige at se størrelsen.. haha

Men åh den er smuk altså og kæden også.

De kæder du laver går du selv med dem eller sælger du dem blot? Jeg tænker sådan det fortæller jo en hel historie så det må vække en del opmærksomhed (på den positive måde altså)


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. dec 2012 17:00 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
jeg går ikke med dem i hverdagen men til en fest kan jeg godt. Måske hvis jeg havde haft en kontorarbejde at jeg havde bæret dem mer. Helst vil jeg sælge dem fordi jeg har så mange efterhånden


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. dec 2012 17:03 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Det er flotte smykker du fik lavet ud af bytte bytte perler!! Er helt vild med de øreringe

Billede

Og den vedhæng er bare - WOOOOWWWW!! - Det er virkelig imponerende!!

:D :D :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. dec 2012 17:17 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Jeg er vild med de lilla agater du sendte med, når sollyset lige fanger dem så er de bare super.

1000 tak for roserne. ;)

Ja hvis man havde et arbejde hvor man sagtens kunne bærer sådanne kæder uh det kunne være godt, men også rart at kunne glæde andre ved at de kan købe dem.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 13. dec 2012 20:15 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
Becca T skrev:

Og den vedhæng er bare - WOOOOWWWW!! - Det er virkelig imponerende!!

:D :D :D



Ja, Diddah kan bare det der med seed beads og det er jo ikke første gang at hun laver noget som kan bruges med enten den ene side eller den anden side ud/op. Superflot Diddah :ymapplause:
Den spinkle kæde er yndig @};-

Becca, jeg er (som sædvanlig :D ) vild med din kæde og du har bare fået det dådyr helt perfekt placeret :ymapplause:

:ymhug:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker