Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte - Marts-April

fre 8. mar 2013 17:32

ØV jeg ville ønske, at jeg have set denne lidt før... Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med, men det må være næste gang så. :-)

Jeg glæder mig som altid til at se jeres resultater, det er så skægt og inspirerende :)

MVH
Aysha

Re: Bytte bytte - Marts-April

lør 9. mar 2013 08:50

TheCreativeMuslimah skrev:ØV jeg ville ønske, at jeg have set denne lidt før... Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med, men det må være næste gang så. :-)

Jeg glæder mig som altid til at se jeres resultater, det er så skægt og inspirerende :)

MVH
Aysha


øv øv det var da surt at du ikke nåede det.
men jeg lover at skrive til dig næste gang jeg laver bytte. :D

Re: Bytte bytte - Marts-April

lør 9. mar 2013 09:52

Tusind tak Angel :-)

Re: Bytte bytte - Marts-April

man 11. mar 2013 08:56

Så er pakken pakket, så skal den bare vejes, og mobilporto på. Så ryger den i postkassen på den daglige gåtur. :-)
God fornøjelse, synes selv det er en ret lækker pakke.

Re: Bytte bytte - Marts-April

man 11. mar 2013 11:01

har du modtaget mine perler susanne?

Re: Bytte bytte - Marts-April

man 11. mar 2013 20:08

Jeg har sendt i går med B post, så håber den kommer frem i morgen hvis den ikke allerede var fremme i dag.

uha glæder mig som et lille barn igen, helt dejligt at du Angel lige gad at tage over, nu skal jeg bare have perlerne også drengen rask så ser der ud til jeg kan komme i gang snart ;D wee

Re: Bytte bytte - Marts-April

tirs 12. mar 2013 09:49

Diddah skrev:Jeg har sendt i går med B post, så håber den kommer frem i morgen hvis den ikke allerede var fremme i dag.

uha glæder mig som et lille barn igen, helt dejligt at du Angel lige gad at tage over, nu skal jeg bare have perlerne også drengen rask så ser der ud til jeg kan komme i gang snart ;D wee


det gør jeg gerne til hver en tid :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Re: Bytte bytte - Marts-April

tirs 12. mar 2013 12:19

Jeg modtog perler med posten i går og er gået i tænkeboks

Re: Bytte bytte - Marts-April

tirs 12. mar 2013 12:36

Angel skrev:har du modtaget mine perler susanne?

Ikke endnu men de kommer nok

Re: Bytte bytte - Marts-April

tirs 12. mar 2013 14:26

Så er min portion forårsperler afsendt. @};- @};- @};- :ymhug:
Skriv et svar