Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte - Marts-April

tirs 12. mar 2013 18:04

Susanne i nord skrev:
Angel skrev:har du modtaget mine perler susanne?

Ikke endnu men de kommer nok


Mærkeligt. De blev sendt fredag eller lørdag.

Re: Bytte bytte - Marts-April

tirs 12. mar 2013 18:07

Så er de kommet

Re: Bytte bytte - Marts-April

tirs 12. mar 2013 19:13

Jeg når først at sende i morgen

Re: Bytte bytte - Marts-April

tirs 12. mar 2013 19:42

Susanne i nord skrev:Så er de kommet


Super. Håber du kan bruge dem.

Re: Bytte bytte - Marts-April

ons 13. mar 2013 20:18

Jeg modtog en mega pakke af Lene idag :-o OMG var det første jeg tænkte da jeg så indholdet.
Godt nok er det en del jeg ikke plejer at "arbejde" med, men det er da spændende at prøve noget nyt.
Jeg uploader billede senere.

Re: Bytte bytte - Marts-April

ons 13. mar 2013 21:52

Jeg må sandelige sige Susanne, jeg er vild med perlerne, VILD med dem siger jeg dig. Hjernen begyndte at kværne med det samme og måtte bare i gang omgående. Jeg har fået lavet en smule allerede, men venter med at uploade, det er nemlig ikke helt færdigt også er der jo resten jeg skal finde tid til haha.

Men her så I andre kan se også:

Billede

Jeg havde slet ikke tænkt over det jo skulle være forårs tema, så de perler jeg har sendt til PMCC lever ikke op til forårstema'et, det er jeg ked af :( Jeg håber du alligevel du kan bruge dem.

Re: Bytte bytte - Marts-April

tors 14. mar 2013 13:09

Diddah skrev:Jeg må sandelige sige Susanne, jeg er vild med perlerne, VILD med dem siger jeg dig. Hjernen begyndte at kværne med det samme og måtte bare i gang omgående. Jeg har fået lavet en smule allerede, men venter med at uploade, det er nemlig ikke helt færdigt også er der jo resten jeg skal finde tid til haha.

Men her så I andre kan se også:

Billede

Jeg havde slet ikke tænkt over det jo skulle være forårs tema, så de perler jeg har sendt til PMCC lever ikke op til forårstema'et, det er jeg ked af :( Jeg håber du alligevel du kan bruge dem.


Det går nok ;)-

Re: Bytte bytte - Marts-April

tors 14. mar 2013 14:00

Jeg har også modtaget mine flotte perler i dag, tak til Pernille, nu må jeg se hvad jeg kan finde på. :) Vi tager i sommerhus i weekenden så mon ikke jeg kan tænke lidt over tingene der, det er så skønt at slappe af engang imellem, :x- B-) B-)

Re: Bytte bytte - Marts-April

fre 15. mar 2013 05:21

Velbekom Lene og god tur i sommerhus :-)

Re: Bytte bytte - Marts-April

man 25. mar 2013 17:44

Så kom der endelig et billede af mine bytteperler fra Lene.
Uhf for en blanding :-s he he.....så er det bare at sætte de små grå igang :))
Billede
Skriv et svar