Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte - Marts-April

man 25. mar 2013 19:45

Jeg er ikke færdig, slet ikke haha, men her er lidt af det jeg har fået lavet.

Billede

Billede

Billede

Jeg tror jeg fjerner dråbe vedhænget igen, men ellers fint tilfreds ;)

Jeg har mange idéer til resten, sådan en dejlig pakke, 1000 tak Susanne, jeg håber jeg efter påske kan få lavet lidt mere ;)

Re: Bytte bytte - Marts-April

søn 31. mar 2013 21:14

Så vidt så godt.....tænker på hvad der kan laves med resten
Billede
Billede

Halskæden var virkelig noget af et projekt da jeg måtte tænke "ud af boxen"
Jeg ser gerne at det jeg laver skal være symetrisk og være ens/passe sammen.
Billede

Re: Bytte bytte - Marts-April

man 1. apr 2013 12:21

Så fik jeg taget billeder af mine perler, nu skal der så tænkes, men jeg har allerede et par ideer. B-)

Billede

Re: Bytte bytte - Marts-April

man 22. apr 2013 19:38

Jeg når ikke at få lavet mere i denne omgang, jeg har startet en masse, men denne her Lockout giver ikke mig som forældre den samme mængde fritid eller energi til at få lavet noget kreativt, desværre :(

Men vil gerne sige tak for en super inspirende og fantastisk blandning.

Jeg har forresten lavet en kæde færdig og taget billede her er det;

Billede

Skal se om jeg kan få taget et foto af den på, for der ser den unægtelig bedre ud haha

Re: Bytte bytte - Marts-April

søn 28. apr 2013 11:49

Nå de damer, så er vi ved at have overstået denne omgang bytte.
Håber der kommer billeder fra de sidste der mangler. :D
Jeg selv fik desværre ikke lavet så meget pga. lock-out og mit nye arbejde med Fimo ler.

Re: Bytte bytte - Marts-April

man 29. apr 2013 12:38

Jeg når desværre heller ikke at lave mit projekt færdig til tiden, da jeg har haft så meget at se til, og som jeg kan se at der er en del af de andre deltagere der også har.
Jeg har været uheldig at gå med en særdeles sejlivet influenza i snart en måned, og så måtte vi desværre sige farvel til vores elskede lille Trille ( vores mini puddel ) på 13 år, og det slog mig ud som jeg aldrig havde troet, jeg vidste godt at det ville blive slemt, for hun var jo vores baby, men det var så forfærdeligt. Men nu er jeg ved at komme så nogenlunde ovenpå med det hele.

Og så fik jeg lige skrevet en masse der måske ikke lige hørte helt hjemme i denne tråd, men det er en del af min forklaring på at jeg ikke når færdig til tiden. @};- @};-

Så ville det være en ide at udsætte deadline en 14 dages tid, for jeg når det altså ikke før.

Re: Bytte bytte - Marts-April

man 29. apr 2013 13:53

lene skrev:Jeg når desværre heller ikke at lave mit projekt færdig til tiden, da jeg har haft så meget at se til, og som jeg kan se at der er en del af de andre deltagere der også har.
Jeg har været uheldig at gå med en særdeles sejlivet influenza i snart en måned, og så måtte vi desværre sige farvel til vores elskede lille Trille ( vores mini puddel ) på 13 år, og det slog mig ud som jeg aldrig havde troet, jeg vidste godt at det ville blive slemt, for hun var jo vores baby, men det var så forfærdeligt. Men nu er jeg ved at komme så nogenlunde ovenpå med det hele.

Og så fik jeg lige skrevet en masse der måske ikke lige hørte helt hjemme i denne tråd, men det er en del af min forklaring på at jeg ikke når færdig til tiden. @};- @};-

Så ville det være en ide at udsætte deadline en 14 dages tid, for jeg når det altså ikke før.


Åååhhh hvor er det bare så trist når man mister sine små "babyer"
Og så med en influenza oveni det hele. Jeg er kedaf det på dine vejne. Mon ikke en krammer kan gøre det en bitte lille smule bedre :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Selvfølgelig kan vi skubbe deadlinen. Jeg har selv haft en travl måned med lock-out i skolen.
Så der måttet undervises af mig hjemme.
Du ligger bare billeder ind når du er klar til det. Jeg har heller ikke selv fået lavet det store.
Har haft det lidt vanskelligt med det sidste perler. De driller lidt :))

Re: Bytte bytte - Marts-April

tirs 30. apr 2013 09:23

Angel skrev:
lene skrev:Jeg når desværre heller ikke at lave mit projekt færdig til tiden, da jeg har haft så meget at se til, og som jeg kan se at der er en del af de andre deltagere der også har.
Jeg har været uheldig at gå med en særdeles sejlivet influenza i snart en måned, og så måtte vi desværre sige farvel til vores elskede lille Trille ( vores mini puddel ) på 13 år, og det slog mig ud som jeg aldrig havde troet, jeg vidste godt at det ville blive slemt, for hun var jo vores baby, men det var så forfærdeligt. Men nu er jeg ved at komme så nogenlunde ovenpå med det hele.

Og så fik jeg lige skrevet en masse der måske ikke lige hørte helt hjemme i denne tråd, men det er en del af min forklaring på at jeg ikke når færdig til tiden. @};- @};-

Så ville det være en ide at udsætte deadline en 14 dages tid, for jeg når det altså ikke før.


Åååhhh hvor er det bare så trist når man mister sine små "babyer"
Og så med en influenza oveni det hele. Jeg er kedaf det på dine vejne. Mon ikke en krammer kan gøre det en bitte lille smule bedre :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Selvfølgelig kan vi skubbe deadlinen. Jeg har selv haft en travl måned med lock-out i skolen.
Så der måttet undervises af mig hjemme.
Du ligger bare billeder ind når du er klar til det. Jeg har heller ikke selv fået lavet det store.
Har haft det lidt vanskelligt med det sidste perler. De driller lidt :))



Tak for krammer og de søde ord :ymhug:

Re: Bytte bytte - Marts-April

tors 2. maj 2013 07:16

Hvor er det træls lene håber det går bedre nu.
Og rigtig trist med trille.

Tiden er smuttet for mig vil prøve at ligge billeder op i dag

Re: Bytte bytte - Marts-April

tors 2. maj 2013 07:16

Hvor er det træls lene håber det går bedre nu.
Og rigtig trist med trille.

Tiden er smuttet for mig vil prøve at ligge billeder op i dag
Skriv et svar