Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?

fre 30. okt 2009 18:25

Jeg vil også gerne være med i bytte runden.
Er Lise med, for så vil jeg gerne være før hende???

Mvh Susanne

Re: Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?

man 2. nov 2009 09:21

jeg har lige hentet pakken i døgnposten på vej til arbejde idag, og kun lige nået at flå papiret af, og åbne æsken.
Har kun fået et hurtigt kig, og glæder mig til at komme hjem og få det hele endevendt i aften :-D

Re: Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?

ons 4. nov 2009 20:34

Jeg vil gerne være nummer 6

Glæder mig til at se havd der er i pakken :-D :-D

Vh Susanne

Re: Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?

ons 4. nov 2009 21:19

Uh - så er det mig næste gang. :D
Var der noget godt i pakken, du kunne bruge Sabina?? :dance:

Re: Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?

tors 5. nov 2009 09:09

Shawnee skrev:Uh - så er det mig næste gang. :D
Var der noget godt i pakken, du kunne bruge Sabina?? :dance:


Jeg synes ikke der var så meget denne gang, men jeg har taget noget, må lige se om jeg ikke kan finde mit kamera og smide et billede ind af det.. og så har jeg - synes jeg selv - puttet noget lækkert i pakken :-D

Jeg sender i morgen, med mindre jeg er vildt hurtig idag, og når på posthuset inden det lukker (det kan jo komme over en at overgå sig selv i hurtighed ;) )

Re: Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?

tors 5. nov 2009 10:50

Shviid skrev:Jeg synes ikke der var så meget denne gang, men jeg har taget noget, må lige se om jeg ikke kan finde mit kamera og smide et billede ind af det.. og så har jeg - synes jeg selv - puttet noget lækkert i pakken :-D
Jeg sender i morgen, med mindre jeg er vildt hurtig idag, og når på posthuset inden det lukker (det kan jo komme over en at overgå sig selv i hurtighed ;) )


Glæder mig til at se "guffet"... Og håber naturligvis at du overgår dig selv i hurtighed.. =))

Re: Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?

tors 5. nov 2009 11:06

Og så er det mig bagefter og jeg glæder mig til at se hvad I har puttet i Piger

Re: Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?

lør 7. nov 2009 15:08

Så er pakken landet hos mig... :dance:
Har siddet og nærstuderet alle poserne... Og har taget lidt guf fra...
Og nu vil jeg finde noget andet guf - og proppe i pakken. ;)-
Jeg kan dog først sende tirsdag...
Lisbeth - sender du din adresse på pb til mig??

Re: Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?

lør 7. nov 2009 15:23

Ja det kan du tro og jeg glæder mig til at modtage den :clap: ;)-

Re: Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?

søn 8. nov 2009 23:02

Det var godt du fik pakken, var helt i tvivl om de kunne læse skriften ved posten (ej det var kun afsender jeg var i tvivl om), for jeg holdt indespærret på parkeringspladsen i 20 minutter fordi en dum vindmøllevinge holdt og ventede på en anden dum vinge skulle blive manøvreret på plads indenfor bummen, så den anden måtte holde udenfor, og foran indkørslen til p-pladsen... nøøøj det var lange 20 minutter en fredag eftermiddag på vej hjem fra arbejde... overvejede kraftigt kantstenen, meeen synes alligevel det var værd at vente til fjolset fik bakket vingen det rigtige sted hen, end at vente på dansk autohjælp fordi jeg ikke selv kan skifte et fladt dæk =)) =)) så brugte tiden på omhyggeligt at kradse afsender på pakken :D

Jeg har taget et billede af det jeg tog fra pakken, men om jeg får det lagt herind må tiden vise... det er lidt hektisk lige i øjeblikket, så det bliver ikke lige prioriteret så højt at nørde på computeren lige nu :-)
Skriv et svar