Switch to full style
Her kan du skrive om alt hvad der har med fimo arbejde at gøre
Skriv et svar

Kursus

tors 18. feb 2010 11:28

Der var flere da efterspurgt efter en fimo/cernit kursus.
Jeg kan godt tænker mig at holde kursus omkring lækre sager i den stil:

Billede
Billede
Billede

det er ikke mig der lavede de kager, det er bare eksempler. Jeg valgt kageremne fordi der skal man bruge flere teknikker så man lærer meget på en gang. Jeg svarer naturligvis på alle spørgsmål vedr. andre teknikker og viser flere forskællige eksempler på færdige perler.

Jeg kan holde kursus i disse dage:
13 marts
10 april

Pris 300 kr per person inklusive alle materiale, jeg har plads til max 6 personer. Det hele foregår hos mig i Birkerød. Der skal være min 4 deltager til kursus.

Skriv venligst hvis du har interesse :D
Senest rettet af Smykkeunivers ons 24. feb 2010 09:29, rettet i alt 1 gang.

Re: Kursus

tors 18. feb 2010 11:32

Åh hvor er det synd du bor så langt væk.

Re: Kursus

tors 18. feb 2010 11:46

Jeg bor desvære også for langt væk, men jeg håber da at der er nigen som har lyst og mulighed til at komme på kursus hos dig da du laver nogle flotte ting.

Re: Kursus

tors 18. feb 2010 13:34

Ja, jeg bor også for langt væk - desværre :(-

hvor ser de bare lækre ud, de kager, lige til at sætte tænderne i og så feder de ovenikøbet ikke :dance: :dance:

Re: Kursus

tors 18. feb 2010 18:12

Ja det er da trist at I bor så lang væk :D

Re: Kursus

tors 18. feb 2010 19:17

Hej Liza. Jeg er med kan kun 9. april.

Re: Kursus

fre 19. feb 2010 21:54

Jeg har været ved kursus hos Liza og kan varmt anbefale det :-D Desværre har jeg lidt for meget om ørene lige nu til at tage turen

Re: Kursus

søn 21. feb 2010 13:51

Det lyder rigtig spændende med det kursus. Skal man have prøvet Fimo før, eller kan man deltage som nybegynder?

Re: Kursus

man 22. feb 2010 08:01

Man kan da sagtens være nybegynde ;;)

Re: Kursus

man 22. feb 2010 08:05

Hej Liza. Har mulighed for at deltage 13. marts har fået rykket min anden aftale, hvis det kan blive til noget
Skriv et svar