Switch to full style
Her kan du skrive om alt hvad der har med fimo arbejde at gøre
Skriv et svar

Re: Forsøg med metal pulver

man 3. maj 2010 20:22

Jeg hvist ikke hvem Plumevine er så jeg har lige guglet hende og hold da helt op hvor hun er dygti , men det syns jeg jo også at du er så du skal nok komme efter hende.

Re: Forsøg med metal pulver

tirs 4. maj 2010 07:06

Camilla hvad er flydende fimo og hvor køber du det????

Re: Forsøg med metal pulver

tirs 4. maj 2010 08:52

Ja det vil jeg også godt vide noget om hi hi vil vide alt hvad du ved. Men det er nu nok ikke så nemt da jeg ikke kan læse det skide engelsk og alle gode ting om fimo er på engelsk. lig nu har jeg en dejlig bog fra bibloteket hjemmenog den er jo også på engelsk det er The art of Clay Millefiofi Teshniques af Donna Kato jeg mener at kunne huske at det er en af de bøger du selv har. Den kan jeg godt få glæde af da der er mange billeder og lidt af teksten kan jeg da også fatte.

Re: Forsøg med metal pulver

tirs 4. maj 2010 12:53

Havfruen skrev:Ja det vil jeg også godt vide noget om hi hi vil vide alt hvad du ved. Men det er nu nok ikke så nemt da jeg ikke kan læse det skide engelsk og alle gode ting om fimo er på engelsk. lig nu har jeg en dejlig bog fra bibloteket hjemmenog den er jo også på engelsk det er The art of Clay Millefiofi Teshniques af Donna Kato jeg mener at kunne huske at det er en af de bøger du selv har. Den kan jeg godt få glæde af da der er mange billeder og lidt af teksten kan jeg da også fatte.


Det er nemlig en af dem jeg også har. Den er rigtig god. Det med det flydende fimo er lidt sværere. Jeg har købt det på ebay mener jeg?? http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories Det kan helt utrolig mange ting. Når det bliver bagt er det gennemsigtigt og klæder alt til sig ligesom lim. Det kan også overføre billeder til fimoen

Re: Forsøg med metal pulver

tirs 4. maj 2010 14:37

whau - hvor er det nogle spændende og flotte ting, du har fået lavet med fimo og metalpulver. Det ligner jo ægte varer på billederne :clap:

Super god ide :clap: :clap: :clap:

Re: Forsøg med metal pulver

tirs 4. maj 2010 15:40

anna-edith skrev:Camilla hvad er flydende fimo og hvor køber du det????


Flydende fimo er som jeg forstår det :-D fimo der er i en flydende form. Det bages ligesom almindeligt fimo, og det ligner meget lim. Men det bliver helt usynligt efter det er brændt Man kan putte farve i det, og bage det i former. Det kan også overføre billeder til leret, så det er ganske smart. Jeg har kun forsøgt mig med at bruge dem som lim indtil videre :-D
Skriv et svar