Switch to full style
Her kan du skrive om alt hvad der har med fimo arbejde at gøre
Skriv et svar

Re: Mine første canns

ons 29. apr 2009 17:36

WOW, very beautiful start. I am :x- ...
I am waiting for more!!!

Re: Mine første canns

man 27. jul 2009 09:38

Det er godt nok en lidt ældre tråd jeg hiver frem. Jeg har ikke bevæget mig ind i denne fimo verden endnu, men kom lige forbi.. og hold da op hvor ser det godt ud! jeg er vildt imponeret.. Hvad er det for en maskine du skriver du bruger. Hvor får man fat i sådan en fætter henne?

Re: Mine første canns

man 27. jul 2009 11:12

det er en pastamaskine og du kan købe den her http://hobbi.dk/makins-clay-vaerktoej-c ... 5de2d1047e
Det er Camilla som har fundet denne link og der var meget hurtig levering.
den bruges til at få fimoen enaset i tykkels og den bruges også hvis man vil blende farven da bruges den lidt som en blande maskine . men der er lakt nogle lonk ind under fimoen så der kan du kikke hvis du har lyst eller spørger du bare. smykkeundivers er meget dygti og camilla har også lavet mange ting jeg er kun ved at starte og har ikke kunnet finde tid her i sommer så kommer først igang i gen til september.

Re: Mine første canns

man 27. jul 2009 11:30

1000 tak for dit svar. Så blev jeg da det klogere.. Jeg skal helt klart prøve at lave sådanne perler. De er simpelthen så flotte. Dem som smykkeunivers lige har lavet, er jeg helt vild med..

Re: Mine første canns

man 27. jul 2009 12:28

Whau - hvor er det spændende at se dine fimo-pølser - de ligner lidt de stænger, man laver til bolcher :))

Så avanceret har jeg aldrig prøvet at lave fimo - Alle jer fimo-piger er bare kanon dygtige og må have en engels tålmodighed ^:)^ ^:)^ ^:)^

Re: Mine første canns

man 27. jul 2009 12:39

Ja jeg bøjer mig også dybt i støvet for dem

Re: Mine første canns

man 27. jul 2009 14:16

Hvor er det flot og ja jeg bøjer mig også ^:)^ ^:)^ ^:)^
Sikken et håndarbejde meget meget flot
Skriv et svar