Switch to full style
Her kan du skrive om alt hvad der har med fimo arbejde at gøre
Skriv et svar

Lak eller ikke lak? Det er spørgsmålet :-)

ons 8. feb 2012 20:40

Hej

Hvordan holder fimoler, hvis det ikke bliver overfladebehandlet med en mat eller blank lak? Er det bedst at give det en lakbehandling?

Re: Lak eller ikke lak? Det er spørgsmålet :-)

man 20. feb 2012 13:46

jeg har brugt begge ting, medf og uden lak...det er en smagssag, men nogle ting er flotte som flotte blanke og andre ikke.....jeg ved ikke om det forstærker så meget (evt. hvis man skulle have matte ting og valgte en mat lak) jeg har endnu ikke oplevet at noget er falmet f.eks........

Re: Lak eller ikke lak? Det er spørgsmålet :-)

tirs 21. feb 2012 11:21

Linda skrev:jeg har brugt begge ting, medf og uden lak...det er en smagssag, men nogle ting er flotte som flotte blanke og andre ikke.....jeg ved ikke om det forstærker så meget (evt. hvis man skulle have matte ting og valgte en mat lak) jeg har endnu ikke oplevet at noget er falmet f.eks........


Fedt - tak for svar! Må jeg have lov at spørge hvilken lak du bruger til leret? Jeg har prøvet den fra Panduro, men jeg oplever, at den ikke holder og at den let kan pilles af. Og det er jo ikke meningen ;-)

Re: Lak eller ikke lak? Det er spørgsmålet :-)

tirs 21. feb 2012 20:11

den er desværre pakket godt væk i øjeblikket....men kan sige så meget at den er købt hos CChobby.....og ja, hvis du kun giver en gang lak, så kan man ved nogle lakker ligesom pille det af igen......og min er blank, ved ikke om de i det hele taget har den i mat.........
Skriv et svar