Switch to full style
Her kan du skrive om alt hvad der har med fimo arbejde at gøre
Skriv et svar

Re: Nye halskæde

lør 30. maj 2009 18:06

Smykkeunivers 10mm perlerne dem vil jeg gerne købe ;)- og så vil jeg gerne købe dit Kinaarmbånd med kobber hvis det ikke er solgt ,men hvor store er perlerne ? og hvor mange cm er armbåndet? ;)- var det iøvrigt ikke det som var med i en konkurrence ?

Re: Nye halskæde

lør 30. maj 2009 19:20

Nu har jeg spist og vil gerne sige noget om dine dejlige ting Den første kæder er bare for lækker og den anden er også super flot og det er jo også meget moderne med de store perler lige nu jeg synes du er hamer dygti til at lave fimo perler det ligner poselern når du laver dem. :clap: :clap: :clap: :-bd :-bd :-bd

Re: Nye halskæde

man 1. jun 2009 09:59

Pretty colors, very nice work.

Re: Nye halskæde

man 1. jun 2009 10:31

Mange tak til jer alle sammen!!!

Re: Nye halskæde

tirs 2. jun 2009 08:29

puha advr, de der grimme fimoperler igen......"grimme" halskæder, især den første... ;) :clap: :clap: :clap:

kan bare ikke aftte at du kan lave sådannne fimoperler, de ligner altså bare en eller anden halvædelsten, sådan lidt hen ad Cracked agat....ADVR kan SLET ikke li dem !!! :-D

Re: Nye halskæde

tirs 2. jun 2009 09:12

:)) :)) :)) :))

Re: Nye halskæde

tirs 2. jun 2009 15:44

Smykkeunivers så er pengene overført og jeg glæder mig til at modtage dem :clap:

Re: Nye halskæde

tirs 2. jun 2009 18:43

Jeg har sendt perlerne i dag ;)

Re: Nye halskæde

ons 3. jun 2009 17:10

Smykkeunivers Så er varerne kommet og armbåndet er super flot og passer perfekt i cm ;)- :clap:

Re: Nye halskæde

ons 3. jun 2009 18:08

Ihhh hvor godt!
Skriv et svar