Her kan du skrive om alt hvad der har med fimo arbejde at gøre
Skriv et svar

Re: Armbånd fra mig

tirs 14. jul 2009 13:10

Jeg har modtaget armbåndet idag og det er lige som jeg havde forventet og super blankt og det er utroligt at det kan lave det så flot af Fimoler og tusind tak for gaven Liza :x- ;)- :clap:

Re: Armbånd fra mig

tirs 14. jul 2009 13:14

Det er dejligt at du synes om armbånd :D

Re: Armbånd fra mig

tirs 14. jul 2009 13:40

lisbeth skrev:Jeg har modtaget armbåndet idag og det er lige som jeg havde forventet og super blankt og det er utroligt at det kan lave det så flot af Fimoler og tusind tak for gaven Liza :x- ;)- :clap:


For seven da Lisbeth. Endnu et køb af smykkeuniverses kunst.
De er også flotte. Vi har faktisk samme smag.
Liza har du perler, som du sælger i lig med dem i armbåndene. Jeg har faktisk en ide til en perle igen, som je ghar se ti keramik. Den er flad i 3 x 2,5 mm i med hullet igennem dem smalleste side. De er i forskellige farvenuancer fra grønlige over i brunlige. Superflotte. i et armbånd for os piger som vil have stttttoooooooooore perler. Er det noget du evt kan lave til mig. Det må også gerne være i turkise/brunlige farver. Åh jeg kræver og kræver. ;) ;) :o)

Re: Armbånd fra mig

tirs 14. jul 2009 14:24

Butler jeg rejser i morgen og så kommer min veninde på besøg så jeg er først klar til kreativitet i midten af august. Der skal jeg nok kikke på de store perler ;;)
Har du nogle billede af perler?

Re: Armbånd fra mig

tirs 14. jul 2009 14:27

Smykkeunivers skrev:Butler jeg rejser i morgen og så kommer min veninde på besøg så jeg er først klar til kreativitet i midten af august. Der skal jeg nok kikke på de store perler ;;)
Har du nogle billede af perler?


Det kan jeg få. Fotograferer bare det armbånd min venindes datter har købt. Det passer fint med at der går lidt tid, for jeg skal også holde ferie igen og har lidt travlt med mange ting. ;)

Re: Armbånd fra mig

tirs 14. jul 2009 14:49

Super, så venter jeg spændt :clap:

Re: Armbånd fra mig

ons 15. jul 2009 10:36

og jeg plejer jo ALDRIG at kunne lide dine perler og kan bestemt heller ikke denne gang.....høhø.....vims manner det er fede farver...orange og lavendel....nam nam....øh jeg mener FY FØJ :p :))

Re: Armbånd fra mig

ons 15. jul 2009 11:52

Linda skrev:og jeg plejer jo ALDRIG at kunne lide dine perler og kan bestemt heller ikke denne gang.....høhø.....vims manner det er fede farver...orange og lavendel....nam nam....øh jeg mener FY FØJ :p :))


Nej det er nogle skrækkelige perler Liza laver =)) =)) =)) =)) =)) =)) ,men gud hvor jeg elsker dem :x- :x- :x- :x-

Re: Armbånd fra mig

ons 15. jul 2009 12:02

Whau for nogle flotte armbånd :-bd De ligner glasperler, smukke og skinnende, nærmest funklende :clap:

Du er godt nok dygtig til at lave perler af fimo. Jeg har ikke lavet noget af fimo i mange år, men jeg kan da se, at der er sket en udvikling i fimo leren siden da. Måske jeg skulle prøve igen :?: :?:

Jeg synes bare, jeg kan erindre, at det var svært at få dem til at være holdbare nok, de smuldrede og knækkede let. Men du har måske "formlen" for, hvordan man gør, så de holder :?:

Re: Armbånd fra mig

ons 15. jul 2009 12:58

De smuldre ikke :-D Jeg har mange fimo smykker, og de holder ganske fint... Tror måske bare leret er blevet bedre... Men prøv at kigge på linksne til fimo herinde, der er samlet en god samling efterhånden...
Skriv et svar