Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"
Skriv et svar

Kyrillisk???

søn 6. nov 2011 12:00

Frit eller ej- Jeg vil gerne henstille til Lenes cyber-bagland at stoppe de russiske/kyrilliske indslag på forum, hvis i kan. Det virker mest af alt som chikane, jeg tror vi har medlemmer, som forstår, hvad der er skrevet. Mit ærinde er ikke at chikanere sproget ell. lign, jeg er blot træt af at se på det og føler mig til nar- så hvis det er muligt.......

Re: Kyrillisk???

søn 6. nov 2011 14:20

Jeg giver dig fuldstændig ret Pia og jeg læser selvfølgelig ikke indlægget og det er irriterende når de dukker op og om det er spam eller ej ved jeg ikke

Re: Kyrillisk???

man 7. nov 2011 18:54

Jeg gør ALT hvad der står i min magt for at slette indlæggene når jeg ser de dukker op. Nogle gange er jeg inde flere gange om dagen og slette!
Jeg forstår simpelthen ikke hensigten. Jeg har ikke prøvet at oversætte indlæggene for at se hvad der reelt set står, jeg sletter dem bare. Jeg ved heller ikke om det er samme person som bliver ved og ved med forskellige brugernavne. Hvis dette er tilfælde skulle man måske blokere IP-adressen, men det har jeg desværre ikke adgang til, ellers havde jeg gjort det for længst.
Men ja det er VIRKELIG belastende..

Re: Kyrillisk???

man 7. nov 2011 19:00

Jamen, tak for indsatsen Rumle B. : )

Re: Kyrillisk???

man 7. nov 2011 20:39

Tak ,men det kan være at Lene kan blokere ip adr

Re: Kyrillisk???

tirs 8. nov 2011 01:54

Det er spam robotter som skriver de indlægge, så ip blokkering vil desværre ikke hjælpe. Sidste gang handlede indlægget om salg af t-shirt :)
Skriv et svar