Switch to full style
Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"
Skriv et svar

Dagens smykke 01.12.10

ons 1. dec 2010 08:24

Jeg er betaget og simpelthen en kæmpe fan af damen her; Nancy L T Hamilton

http://www.nancylthamilton.com/gallery/

Billede

Hvordan gør hun det??

Re: Dagens smykke 01.12.10

ons 1. dec 2010 08:28

Så skal der lures galleri :D

Re: Dagens smykke 01.12.10

ons 1. dec 2010 09:38

og i det store udland over there......der har de altså også bare de fedeste findings......så bliver man sikkert lækkert og nemmere inspireret, lidt ligesom dig selv Camilla, hver gang du vikler sidder vi andre jo også og tænker.....hvord...fa....gør hun !! hehehhe :-D ;)

Re: Dagens smykke 01.12.10

ons 1. dec 2010 09:42

jeg kan godt forstå at du synes hun er dygti for det er hun. Nole af hennes ting er støbte og så sat sammen igen med noget andet, og noget af det har hun selv savet ud og så her hun en dejlig fantasi og lader sig ikke begranse. jeg synes at hennes ting er super flotte.

Re: Dagens smykke 01.12.10

ons 1. dec 2010 10:05

Hun har godt nok lavet mange fantastisk smukke ting... det er sårn nogle som hende, og dig (camilla, hvis i undrer jer :P ) der giver mig lyst til at kunne en masse... (Oz dig BR... suk.... kunne jo nærmest blive ved)

Re: Dagens smykke 01.12.10

ons 1. dec 2010 10:15

Når jeg ser hendes ting, tænker jeg at jeg jo bare er en baby... Der er lag vej før jeg kan lave noget der bare ligner...

Re: Dagens smykke 01.12.10

ons 1. dec 2010 10:16

Havfruen skrev:jeg kan godt forstå at du synes hun er dygti for det er hun. Nole af hennes ting er støbte og så sat sammen igen med noget andet, og noget af det har hun selv savet ud og så her hun en dejlig fantasi og lader sig ikke begranse. jeg synes at hennes ting er super flotte.


Jeg er ikke sikker på hun støber, hun skriver hun bruger "hydraulic press" nogen der ved hvad det er og hvordan det virker??

Re: Dagens smykke 01.12.10

ons 1. dec 2010 10:37

hydraulic press" Min dejlige mand mener at det er en form for udstansing af metaldet.
jeg har været inde på flikker og se hennes ting, men jeg fatter ikke at der ikke er nogen som komenter det hun laver. ikke et eneste af hennes smykker får en komentar.

Re: Dagens smykke 01.12.10

ons 1. dec 2010 12:16

Hold da så op nogle flotte ting hun laver.... :x-

Re: Dagens smykke 01.12.10

ons 1. dec 2010 16:17

Jeg synes også hun laver nogle flotte ting. men måske de lige er en kant for ornamenterede til min smag. hendes mere enkle smykker er lige i mit øje.
Jeg har aldrig haft noget ønske om, at være fortaler for enkelhed, men det er vist sneget ind på mig sammen med alderen.
når det så er sagt, så er der rigtig mange elementer i hendes designs, der er til at finde inspiration i.
:p :animals-chickencatch: :laughing-lettersrofl:
Skriv et svar