Dato og tid er tors 28. mar 2024 09:18

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn 12. dec 2010 23:55 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Og jeg der troede at jeg ikke ville bruge "din ærlige mening" afd. ret meget... =))

nå... Jeg vil spørge jer...

Synes i det er for meget at tage 2 kr. pr. englevinge (div. så mange jeg kan skaffe til under den pris) hvis jeg skal sælge dem herhjemme? (til husbehov ikke butik).
Der er flere årsager til at jeg har valgt netop den pris, men før jeg roder mig ud i en stil ser jeg lige om i vil svare umiddelbart. (så slipper i for romanen;-))

På forhånd tak. :ymhug:

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Senest rettet af vase ons 15. dec 2010 01:30, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 13. dec 2010 00:54 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Indlæg: 620
Det kommer vel an på udsende, str osv..

_________________
Knus fra Katja


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 13. dec 2010 06:27 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Jeg har ingen ide om hvad engelvinger koster herhjemme i de danske butikker, men mit råd til dig ville være, at tjekke priserne i de fleste danske butikker inden du fastsætter prisen. Så kan du derefter lave en pris, som forhåbentlig gør at din pris ligger under, så du kan få dem solgt. Når det så er sagt, så ville jeg personligt, hvis jeg skulle købe vinger fra dig, eller andet for den sags skyld noget andet, hellere købe i mængder ( feks 10 for 20 kroner ) end at skulle købe dem enkeltvis. Jeg synes jeg får mere for pengene, til trods for at stykprisen er den samme. Men det er måske kun mig der lader mig narre :liar: :liar:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 14. dec 2010 11:35 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
måske lige i overkanten, men igen.....du kan jo også få dem til 3-4 kr. stk.

så det kommer nok an på materialet først og fremmest og selvf. udseendet og str.

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 14. dec 2010 21:41 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Mange tak for jeres respons.:-)

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 15. dec 2010 01:44 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Love-Shopping skrev:
Det kommer vel an på udsende, str osv..


Ikke i min biks;-) ....alt er jo rellativt og det er ikke min opfattelse at stk. prisen svinger så forfærdelig meget ifht. det.
Dog er kobber mere svært at anskaffe/finde og muligvis som regel lidt højere prisæssigt, men jeg betaler det samme for mine og behøver derfor ikke at tage mere for dem:-)

Linda skrev:
måske lige i overkanten, men igen.....du kan jo også få dem til 3-4 kr. stk.

så det kommer nok an på materialet først og fremmest og selvf. udseendet og str.


Jeg har desværre kun fundet dem til min. 3 kr. (og oftest 4,-kr) pr. stk i dk. Hvis nogen kan henvise mig til et sted i dk hvor det er billigere vil jeg gerne have et praj. DOG ikke hvis der kun udbydes en enkelt slags. (det fordyrer porto at skulle købe i flere butikker;-))

rumlebumle skrev:
Jeg har ingen ide om hvad engelvinger koster herhjemme i de danske butikker, men mit råd til dig ville være, at tjekke priserne i de fleste danske butikker inden du fastsætter prisen. Så kan du derefter lave en pris, som forhåbentlig gør at din pris ligger under, så du kan få dem solgt. Når det så er sagt, så ville jeg personligt, hvis jeg skulle købe vinger fra dig, eller andet for den sags skyld noget andet, hellere købe i mængder ( feks 10 for 20 kroner ) end at skulle købe dem enkeltvis. Jeg synes jeg får mere for pengene, til trods for at stykprisen er den samme. Men det er måske kun mig der lader mig narre :liar: :liar:


Har tjekket det jeg kunne finde i dk. (hvilket er begrænset) prisen er delvist fastsat så den oftest er 1/2 pris af hvad andre i DK sælger til. (men de er dyrere end de hos Parlerian.se (som så også er mere besværlig at handle med rent betalingsmæssigt oplever jeg.) Tænker lige over det med større portioner. Tror umiddelbart at de der har behov for mange alligevel handler på e-bay, og derfor slet ikke har behov for/fordel af at købe i DK. ???

Tak for hjælpen indtil videre:D

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 15. dec 2010 01:49 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Rumle: dit indlæg affødte en ny tanke... nemlig at jeg vil prøve at veje vingerne så købere nemmere kan beregne porto ifht. antal vinger. DER kan der vel være noget at hente..... hmnnn... ihvertfald satte det noget igang så ekstra tak for det:D

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker