Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"
Skriv et svar

armbånds project

ons 22. dec 2010 14:04

Jeg er ved at lave et armbånd, det er endnu ikke færdigt, her er de forløbige billeder
Dette billed er af midten på armbåndet
Billede
Dette billed er af den ene side af armbåndet, det er ikke helt færdigt overvejer at lave det om da starten ikke er blevet så pæn, så hvis den anden side bliver pænere bliver denne lavet om. Hvad synes i
Billede

Re: armbånds project

ons 22. dec 2010 14:59

Jeg synes så godt om at du har hjertet med for stenen er der jo også, men det er svært at bedøme hvor stor hjertet er men jeg synes at det er et flot stykke arbejde du er ved at lave .

Re: armbånds project

ons 22. dec 2010 15:13

Er godt nok spændt på at se det færtige resultat...Indtilvidre syntes jeg det ser rigtig godt ud.. :clap:

Re: armbånds project

ons 22. dec 2010 15:43

Som sædvanlig er jeg målløs af beundring =p~ =p~

[smilie=smilie_xmas_097.gif]

Re: armbånds project

ons 22. dec 2010 19:10

Jeg er også fuld af beundring. Sikken da et arbejde. Iøvrigt synes jeg det ser virkelig spændende ud. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

Re: armbånds project

ons 22. dec 2010 19:26

Igen bøjer jeg mig for dine viklinger. ^:)^ ^:)^

Re: armbånds project

ons 22. dec 2010 23:12

Ja jeg kan også kun ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ mig
utroligt smukt arbejde indtil videre
venter og glæder mig til det færdige resultat. :ymhug: :ymhug:

Re: armbånds project

tors 23. dec 2010 02:47

Tusind tak allesammen, her har jeg så lavet den ene side færdig, jeg er ikke helt sikker på hvad jeg synes om det, der er måske for mange viklinger hmmmm jeg tænker lidt over det før jeg går i gang med den anden side.
Billede

Re: armbånds project

tors 23. dec 2010 08:55

WAOUUUWWW
altså hvis du ikke kan lide det, så synes jeg også det er "rigtig" grimt og du bare skal smide det i MIN skraldespand...!!! heheheh :x- =p~ =p~ =p~

Re: armbånds project

tors 23. dec 2010 10:08

Som sædvanlig med dine smykker synes jeg det er fantastisk flot! jeg er helt :ymsick: af misundelse over det du kan ^:)^
Skriv et svar