Dato og tid er fre 29. mar 2024 01:38

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors 17. mar 2011 18:52 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: man 26. apr 2010 20:07
Indlæg: 13
Hej Alle sammen..

Ved ikke om jeg poster det her det rigtige sted, hvis ikke håber jeg at der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig det rette sted hen igen. ;)-
Det er nemlig længe siden jeg har været her inde nu..

Sagen er den, at jeg nu i snart et år har gået med tanken om at nu skal jeg altså også snart have lavet den hjemmeside så jeg kunne få mere gang i salget af mine smykker. Men hver gang husker jeg på hvorfor jeg for trukket det i langdrag..
Billederne!!
Kunne så godt tænke mig at finde en ensartet måde at tage billeder af mine smykker på, men er gået lidt i stampe. Havde tænkt på at finde noget gammelt drivtømmer, og bruge det, men så er problemet bare at finde et stykke. Desuden har jeg ikke er ret godt kamera, hvilket piner mig lidt, men har ikke råd til et bedre lige nu.

Er der nogle der har nogle gode råd fif m.m. i forbindelse med at skulle starte op på at lave sin egen hjemmeside.??

Jeg har også en idee om at jeg vil tage billeder af alle de perler jeg har, da jeg helst laver på bestilling efter ønske.. Men ved heller ikke hvordan man bedst tager billeder af perlerne så de bliver vist fra deres bedste side..

Jeg håber virkelig at der er nogle der gider komme med lidt input..

Hilsen Sheila

_________________
/ Rechters Design

Kreativitet er Kærlighedens Poesi


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 17. mar 2011 21:25 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: fre 14. jan 2011 10:03
Indlæg: 70
hej stella

Min erfaring med billeder er at de skal tages i den højeste mulige opløsning og så tæt på som det er muligt.
Du kan eventuelt kigge forbi min hjemmeside og få nogle gode ideer ikke andet.
men det er svært at tage nogle rigtige gode salgsbilleder så for mit eget vedkommende har jeg købt et dyrt kamera og så har jeg kaseret virkelig mange billeder, smiler.
Så du må finde tålmodigheden frem
nå ja linket http://www.speciel-design.dk


de venligste hilsner
lise

_________________
http://www.speciel-design.dk import af farverig spansk kernelæder til smykkefremstilling.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 17. mar 2011 22:19 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Ikke for at tage modet fra dig, men du kan ikke sælge smykker hvis du ikke kan tage nogle ordentlige billeder. i dag er der bare så mange om budet og jeg personlig gider ikke kikke på en side hvis den ikke har nogle ordentilge billeder. Og det er også svært at fotografer smykker hvis du ikke har den rigtie lyssetning , og der er bare så mange ting du skal have tænkt over før du går igang med at lave en hjemme side for , igen der er mange om budet. men har du tænkt det godt igennem skal du jo springe ud i det, for det nytter heller ikke at lytte til sådan en som mig for så får vi jo aldrig gang i noget nyt.
håber at det lykkes for dig . @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 18. mar 2011 14:43 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: fre 7. jan 2011 09:56
Indlæg: 1
Hej Sheila

Din ide om en hjemmeside lyder spændende, men der er mange ting der skal tages højde for.
Så som gode billeder, de kan laves i et lille hjemmelavet foto studio med et alm. kamera, så dette er ikke er ikke det sværeste ved en hjemmeside.
Men så er der alt det andet.
Design af siden, hvem skal vedlige holde siden, og hvor nemt er det.
Hvordan skal kunden betale, ??? sikre betalings metoder er ikke billige.
Hvor meget skal jeg sælge for at det løber rundt. ???
Når du har tænkt på alt dette så er det lige, har jeg kunder nok eller skal der flere til.???
Hvordan finder jeg nye kunder, og hvad koster en ny kunde. Der er jo rigtig mange om budet på smykke markedet.

Alt dette er ikke for at være lysseslukker, men det skal tænkes godt igennem inden du starter.
Har du måske tænkt på at samarbejde med nogen som har en foretning kørende.

http://nedabeads.com

Jeg ønsker dig held og lykke med dine tanker.

De bedste perle ønsker fra Molli


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 18. mar 2011 15:10 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Indlæg: 614
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Hvis du virkelig gerne vil have en hjemmeside og har tænkt på det så længe, synes jeg bare du skal komme i gang ! :-D

Det tager jo en del tid, at opsætte den og den behøver jo ikke være "online" imens du laver den... hos http://www.bricksite.com kan du lave flotte sider og så er det gratis, man kan så vælge nogle tilvalg, som koster lidt..men som udgangspunkt kan du lave den helt gratis der. De har også shop og betalingsmondul ect.

Derudover, er der jo også nogle regler du skal overholde når du vil sælge via nettet, så det kan du også gå i gang med at undersøge, hvis du ikke kender dem.

Og vedr billederne... skal de naturligvis være i orden, men et godt kamera i dag, behøver altså ikke være dyrt for at tage gode billeder. Du kan evt købe et brugt på guloggratis eller Den blå Avis.

Good Luck ;;)

_________________
Bettina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 18. mar 2011 18:18 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: fre 14. jan 2011 10:03
Indlæg: 70
hej stella

kom lige i tanke om en god hjemmeside http://www.shoppinnet.com
har den selv den er gratis og meget nem at bruge:-)
jeg hjælper dig gerne hvis du ønsker det
Desuden er der gratis betalingskort tilknyttet denne side skønt ik:-)

med venlig hilsen
lise

_________________
http://www.speciel-design.dk import af farverig spansk kernelæder til smykkefremstilling.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 18. mar 2011 20:35 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: søn 12. jul 2009 17:46
Indlæg: 218
Geografisk sted: Odense
Du kunne jo også få dig en lille butik på Amio.dk. Der kigger rigtig mange af mine veninder og de synes det er dejligt ikke at skulle lede så meget efter de fede ting, da de jo er fint samlet på den side.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 19. mar 2011 09:40 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Indlæg: 963
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Du kan også bruge 123hjemmeside, den er nem og finde ud af den bruger jeg

_________________
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 19. mar 2011 19:43 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: man 26. apr 2010 20:07
Indlæg: 13
Hej igen alle sammen..

For det første, hvor er jeg bare glad for at så mange har gidet vise interesse og give deres erfaringer videre..
Der er rigtig mange gode råd i mellem, som jeg bestemt vil tage til mig..

For at forklare min hensigter nærmere med en hjemmeside, så er det primært fordi jeg har solgt en del smykker til min mors kollegaer.. Men de spørger min mor hver gang om jeg ikke har en hjemmeside hvor de kan se flere..
Så har ikke tænkt mig at det skulle være en meget dyr hjemmeside jeg ville lave.
En veninde har anbefalet mig One.com, så det var der jeg havde tænkt mig at starte. Men kan godt se nu at der er langt flere steder end jeg havde regnet med.

Lise, Havfruen: Ja der er rigtig mange ting at tage højde for, flere end jeg nok havde regnet med. Så takker for det...
Molli: Hvordan kan jeg evt lave sådan et fotostudie så? eller hvor kan jeg søge mere viden om det? Evt købe et der er færdigt??
Tja kunne godt forestille mig at arbejde sammen med nogle, men ved bare ikke hvem det skulle være..

FrkBettina: Angående de der regler.. Ved du hvor jeg kan læse mere om det??

Lise: Vil da bestemt gerne vide mere om det site.. Det lyder spændende.. helt bestemt.. :)

tullen72: Vil da bestemt tjekke den side ud.. takker

anna-edith: 123hjemmeside er bestemt en mulighed.. Har bare ikke rigtit været fanget af deres opsætningsmuligheder..

Igen takker og glæder mig til mere.. det giver stof til eftertanke og det er fedt.. Føler jeg er lidt igang nu..

_________________
/ Rechters Design

Kreativitet er Kærlighedens Poesi


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 19. mar 2011 22:31 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Start ud med en blog og en butik på amio.dk og så udvikle det der fra. Hvis du bare starter en brisksite eller one.com side, kommer der ikke den store trafik. Så brug de lette metoder og koncentrer dig i stedet om billederne og smykkerne. Når du så har opbygget dig en god stabil kundekreds, kan du lave din egen hjemmeside og supplere de andre ting med...

Et godt og nemt gratis sted er freewebsite.com. Her kan du ikke lave shopping kurv og alt det, men du kan nemt lave en prof side, der kan bruges som galleri for kunderne...

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker