Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"
Skriv et svar

Så grimt at det er skønt!!

man 15. aug 2011 15:12

jeg ved ikke om et smykkeforum er stedet til sådan en aktivitet, men vi ku' jo prøve i en tråd.
når man får lidt patina som perloman, så begynder man at interessere sig for nye emner og det sker de bliver ret outrerede. jeg vil godt give et eksempel på en sten type jeg gerne vil have hjem, når vi engang laver en gl-bestilling ad åre
den er så grim i sin slibning at det gør ondt. stenen selv har høj stilling på Pias kosmetiske skala, den dybe gyldne farve er suveræn i min bog. så ad mig præsentere spooky quartz.
jeg vil opfordre andre til at udstille deres så-grimt-at-det -bliver-skønt emner, hvis i føler for at blotte jer.
Billede
spookish quartz bones

Re: Så grimt at det er skønt!!

man 15. aug 2011 15:27

De er da flotte :-D Tror dog ikke lige jeg har nogen grimme perler på ønske sedlen i øjeblikket...

Re: Så grimt at det er skønt!!

man 15. aug 2011 17:27

Åha ja jeg har nogle ting jeg synes er så grimme at det er skønt. Tit så når manden rynker på næsen så er det noget jeg kan lide haha :)

Jeg er fx ret vild med denne

Billede

Og denne her Unakit, manden kalder dem mos klatter, men åhh hvor er jeg vild med det

Billede

Og disse har jeg en del runde af men vil gerne have andre former, min dreng synes det ligner spinat, men hey grønt er godt for øjnene

Billede

Og denne er så grim og pæn på samme tid, kunne godt finde på at lave noget viktoriansk elsker den stil men kan bestemt ikke selv bærer det.

Billede

Re: Så grimt at det er skønt!!

man 15. aug 2011 21:48

Ja, selve stenen er flot, men du har helt ret i, at slibningen er rædselsfuld, Pia.

Mht "grimme sten, så har jeg stadig en svaghed for hjortebæerne (tektitterne):

Billede

Jeg må lige have hovedet i blød efter flere...

Billede

Re: Så grimt at det er skønt!!

tirs 16. aug 2011 13:48

Jeg er ret glad for den her "forstenede kartoffel", som jeg fandt i køkkenhaven :))

Billede
Billede
Billede

Re: Så grimt at det er skønt!!

tirs 16. aug 2011 14:05

Og den her flinteting havde min mormor stående i sin vindueskarm????????
Det ligner noget nogen har brugt i stenalderen =)) =)) =))

Billede

Ajj, nu bliver det for frækt [-x [-x

Re: Så grimt at det er skønt!!

tirs 16. aug 2011 14:10

du er en rigtig joker Anne =)) =))

er din mormors sten helt natur-given?

jeg fik noge gamle gamle fup-fw hjem- de ligner tilsvarende mormorstenen krydset med et fransk baguette

Re: Så grimt at det er skønt!!

tirs 16. aug 2011 17:14

Den flintesten er da meget speciel......

årh hva, den ligner en dildo - fra stenalderen.

Er lidt lun på dem her. Synes både de er helt vildt smukke også alligevel... Argumenterer en del pt. om de skal hjem eller ej.

Billede

Re: Så grimt at det er skønt!!

tirs 16. aug 2011 19:19

Åhh Susanne det er rå lækre, hvor har du fundet dem?

Re: Så grimt at det er skønt!!

tirs 16. aug 2011 20:05

Øjeblik sender du mig 4? ej joke . ;-)

Her
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370464564796&category=146290&_trksid=p5197.c0.m619
Skriv et svar