Dato og tid er tors 28. mar 2024 21:38

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør 21. jan 2012 00:00 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: søn 14. aug 2011 17:50
Indlæg: 48
Godaften :)

Ja, nu er det ikke for at fremstille nogle personer på en dårlig måde, derfor nævner jeg ingen navne.. Ville bare høre om i har været ude for lignende og hvadi har gjort.

Sagen er den at en kunde købte 3 armbånd af mig i randsyet læder i december til julegave.
De passede ikke helt og straks lavede jeg dem selvfølgelig om.
Nu er de 3 julegaver så foræret til de personer, og kunden har rost mig meget for armbåndene.
Nu har den ene af dem så har fået et armbånd henvendt sig til mig (3 uger efter) og sagt at der er en lille samling på læderet hvor jeg så har sagt at det kan der forekomme på læder af den kvalitet og det hænger prisen jo selvfølgelig også sammen med.
Hun forlanger pengene tilbage da jeg ikke har gjort det ordentligt. hmm..

Hvordan ville i håndtere det'? :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 21. jan 2012 00:25 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Millebilleee skrev:
Hvordan ville i håndtere det'? :)
Hvis det er sådan en samling på tværs af læderet, fordi et stykke ikke har været langt nok, ville det også irritere mig til vanvid, og jeg klipper altid læder over ved sådanne samlinger, når jeg smykkererer. Det giver lidt mere spild, men ofte kan "stumperne" jo bruges til et kort armbånd eller en ring i stedet.

Jeg ville sige til kunden, at hun kan sende armbåndet retur og enten få et nyt armbånd, noget andet eller pengene retur - og portoen bliver selvfølgelig refunderet.

Det er noget øv, men god service betaler sig som regel i den sidste ende.

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 21. jan 2012 10:20 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: lør 16. maj 2009 15:28
Indlæg: 225
Jeg er helt på linje med BlueRaven :-)
Hvis du havde haft en forretning, havde kunden haft 2 års returret, hvis kvaliteten ikke er i orden og kundepleje betaler sig altid ..!! :-D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 21. jan 2012 10:25 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Du skal helt klart gøre din kunde tilfreds, det betaler sig i det lange løb.
Den eneste gang jeg har undladt at gøre det, var da en kunde henvendte sig, fordi hun havde tabt sit armbånd, hun mente selv at hun havde købt et for stort armbånd og det derfor var gledet ud over hånden. Da det var på et julemarked og hun selv stod for at prøve mm, så mente jeg ikke det var min fejl, men tilbød selvfølgelig at lave et nyt til en rigtig god pris (hvilket jeg så gjorde meget hurtigt, fordi det hastede så meget med det armbånd ! og nu 6 uger har hun stadig ikke kontaktet mig for at hente det :)) :)) :)) :(( :| :| )
Jeg har specielt en kunde (og kun den ene heldigvis), som ustandselig får armbånd og kæder til at knække, selvom jeg bruger den bedste wire (49 strands) 2 klemmeperler, superlim mm, og da hun samtidig er en kollega - ja så gør jeg det selvfølgelig gratis (for hende, ikke mig :| ).

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 21. jan 2012 17:20 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Må også sige at jeg klipper hvis der er samlinger. Jeg vil heller ikke have det selv og er også bange for at det vil gå i stykker der, så derfor vil jeg tilbyde at lave det om igen. Surt men hellere en tilfreds kunde, i stedet for en utilfreds, som giver negativ omtale.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker