Switch to full style
Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"
Skriv et svar

heej..

lør 21. jan 2012 00:38

Det var nok også noget i den stil jeg havde tænkt.

Men hvordan er det egentlig med de regler når man handler på nettte? Evt hvis nogle kan henvise til noget, for jeg synes det er noget forskelligt man læser afhængig af hvor man kigger.

Re: heej..

lør 21. jan 2012 10:28

Millebilleee skrev:Det var nok også noget i den stil jeg havde tænkt.

Men hvordan er det egentlig med de regler når man handler på nettte? Evt hvis nogle kan henvise til noget, for jeg synes det er noget forskelligt man læser afhængig af hvor man kigger.


Hvis man sælger sine ting via internettet, så er der automatisk 14 dages returret, dog skal kunden betale portoen - og uanset hvilken grund, så har kunden ret til pengene tilbage - den ret har kunden ikke i en alm. butik - der er faktisk ikke engang bytteret, dog vil de fleste butikker tilbyde det i praksis.

Re: heej..

lør 21. jan 2012 17:44

Du kan finde reglerne her:

http://taenk.dk/kend-din-kobelov

Re: heej..

ons 25. jan 2012 20:59

Mille - hvad har du egentlig gjort vedr denne kunde ?

Re: heej..

ons 25. jan 2012 21:08

Du tænker på hvad det er endt ud i?

Jeg henviste hende til det med returret på 14 dage da hun sagde jeg havde en uge til at sætte pengene tilbage til hendes konto, og sagde det ikke kunne komme på tale.

Også sagde hun at hun gerne ville betale mig for at lave armbåndet om.

Så nu venter jeg på pengene for at lave det om :)

Re: heej..

ons 25. jan 2012 21:10

Millebilleee skrev:Du tænker på hvad det er endt ud i?

Jeg henviste hende til det med returret på 14 dage da hun sagde jeg havde en uge til at sætte pengene tilbage til hendes konto, og sagde det ikke kunne komme på tale.

Også sagde hun at hun gerne ville betale mig for at lave armbåndet om.

Så nu venter jeg på pengene for at lave det om :)


Det lyder som om det endte godt !

Re: heej..

ons 25. jan 2012 21:12

Havde det været en stor fejl havde jeg lavet det om, men samlingen var så lille at jeg simpelthen ikke kunne se det, og slet ikke kunne se det som en fejl :)

Hun ville have Ole Lyngaard kvalitet for 200 kr. den kunne jeg altså ikke lige klare :)

Re: heej..

ons 25. jan 2012 21:14

Millebilleee skrev:Havde det været en stor fejl havde jeg lavet det om, men samlingen var så lille at jeg simpelthen ikke kunne se det, og slet ikke kunne se det som en fejl :)

Hun ville have Ole Lyngaard kvalitet for 200 kr. den kunne jeg altså ikke lige klare :)


Tror du ikke bare at hun måske havde brug for nogle lette penge og ' går den, så går den' ?

Re: heej..

ons 25. jan 2012 21:29

Det havde hun sikkert, men den gik ikke ihvertfald :)
Skriv et svar