Dato og tid er tirs 19. mar 2024 08:19

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: man 30. apr 2012 19:58 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Jeg er helt vild med denne men hvad synes I? Jeg synes min smykker bliver bare større og større :-o .... for stort? Havde I nogensinde bæret en halskæde som denne?

Og husk, jeg har posted den i ærlige mening så I kan bare fyre af :D

Billede
Billede
Billede


:D :D :D :D :D :D :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 30. apr 2012 20:20 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Som du skriver er det vores ærlige mening du vil høre.
Jeg synes den er utrolig speciel og flot sat sammen, men jeg kunne aldrig se mig selv med den om halsen.
Trods det tror jeg at den helt rigtige person vil kunne bære den rigtig flot, men det skal i mine øjne også være en meget speciel person.
Men :-bd for den alligevel.

Sidder lige og ser på det igen og så det så på en høj flot kvinde i lang tætsiddende kjole i beige/brun på den rød løber. :-D

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Senest rettet af butler tirs 1. maj 2012 10:54, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 30. apr 2012 21:04 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Jeg elsker altid måden du sætter tingene sammen på.

Du laver sjældent smykker jeg personligt ville gå med, men jeg elsker du bruger træ perler. JEg er selv vild med det lidt specielle.

Men synes ofte dine er for store, jeg har ikke meget hals så ville ikke gå med den, og jeg bryder mig ikke så meget om den går ud i tre for enden, ville være pænere ( i mine øjene ) med en/et vedhæng.

MEN med det sagt så er jeg ikke i tvivl om det er dig som har lavet det, og DET synes jeg er fedt.

Umiddelbart synes jeg de hvideperler har samme form som et trusseindlæg hihi (ikke ment noget ledt, sagt med et smil)

Den er meget stor, men jeg synes den er sand til dig som designer.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 30. apr 2012 21:06 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Jeg synes den er lækker.
Jeg kan umuligt bære den selv pga mit brystmål. det ville se dumt ud. Men den klæder din figur som hånd i handske.
danskere er trods al mulig snak om frisind et konservativt folk, der ikke billiger påfaldende smykker eller ditto tøj, så de ville nok kigge grundigt på kæden, men næppe bære den selv

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 30. apr 2012 23:42 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Indlæg: 124
Dine smykker er flotte, men lidt for meget naturlige for min smag. Størrelsen synes jeg er fin. Jeg er selv til det mere ekstreme og vilde.

_________________
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 1. maj 2012 09:55 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Becca, jeg synes at din stil er fantastisk og det viste smykke rigtig smukt. Men du skal ikke regne med at det bliver solgt lige med det samme, for danskerne er ikke meget for at skeje ud ! Men det vil helt sikkert være et smykke, der fanger interessen, hvis du er på udstilling eller lign. Så Please lad være med at lave smykker i en retning, hvor du tror at det vil kunne sælges, derved tror jeg at du mister netop det unikke og helt specielle ved dine smykker. Jeg synes iøvrigt at din afslutning med 3 spidser er rigtig fin og smykket vil være fantastisk til en meget slank sort lang kjole, hvor det rigtig kan blive vist frem.

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 1. maj 2012 14:09 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Den er utrolig smuk,men jeg ville ikke kunne gå med den,for man skal have en helt specielt krop til den og designet er til den røde løber o.lign,men hvis du holder en udstilling, så er den et blikfang ligesom dine andre meget smukke smykker :clap:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 1. maj 2012 14:47 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Indlæg: 874
Geografisk sted: Als
Jeg har vist ikke haft sådan en stor sag på før, men kan sagtens se det muligt.
Det vil så betyde meget, hvilket humør jeg er i og "hvor jeg er henne" den dag,
om jeg bar smykket.
Jeg elsker at du tonser derudaf og prøver dine meninger af, og at det så ender
storslået og smukt !
Jeg kommer også til at tænke på et slips :)) :))
( altså et Beccakvindeslips )
Ingen tvivl, jeg er imponeret !
Hvad vejer smykket egentlig ?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 1. maj 2012 16:32 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
Søde Becca, jeg er vild med de fleste af dine smykker. Denne kæde ville jeg ELSKE at gå med selvom jeg ikke er en lille sirlig pige som dig. Jeg ville også bruge den til hverdag for det vil være synd kun at bruge den til fest :x-
Kunne godt finde på at 'bo i den' i en periode.
Jeg skulle nok lige øve mig i at gå med den for jeg kan lige se mig sammen med småbørn - uups, der kunne ske et lille uheld med buler i hovedet :))
Jeg er dog ikke vild med de store sølvkugler. Ved ikke rigtigt om jeg synes at de bare skal væk eller om de skal erstattes med noget andet men jeg er helt sikker på at det kan du finde ud af. Din designuddannelse fornægter sig ikke B-)

:ymhug:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 1. maj 2012 17:56 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Tak alle sammen for Jeres mening!! Sjovt nok kan jeg heller ikke ser mig selv går med den... medmindre måske til fest.

Jeg er ikke forbavset at de fleste af Jer skriver at I ikke havde bæret den, den er også stor. Anne Marthin, den vejer omkring 350 gram... ikke SÅ slemt :D

Jeg har godt nok grinet med nogle af Jeres indlæg (trusseindlæg =)) og Brumbear; nej den havde ikke været så praktisk i en børnehave...måske til afstraffelse?? =))

Jeg har lavet den i tre spidsen fordi jeg har lavet mange kæde med kun et vedhæng og ville gerne prøver noget andet (og jeg havde jo TRE benperler fra byt-byt som skulle bruges :D) De tre sølvperler og benperler lå ved en tilfælde ved siden af hinanden og da jeg så dem sammen fik jeg ideen på hele kæden og har jeg tegnet den med de samme. Så for mig har det faktisk aldrig været en spørgsmål om at laver den med tre spidsen og sølvperlerne.... det jeg kæmpede med var vilke perler jeg ville bruger i den spindelvæv.... der var så mange muligheder!!

Men noget som var utrolig rart at læser at I kan ser at det er mig som har lavet den... min egne design.

Tusind tak for Jeres meninger, det var meget interesant at læser!!! :ymhug: :ymhug: :ymblushing: :text-goodpost:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker