Switch to full style
Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"
Skriv et svar

Vielsesringe.

man 18. jun 2012 14:38

Hej med jeg.
For en lille måned siden skulle min bedste kammerat giftes.
Jeg fik den store ære af at lave deres ringe.

Nu vil jeg gerne have jeres mening.

Billede

Udover smykker har jeg også en passion for at arbejde i træ. og gommen er tømmere så det lå lige til højrebenet at det skulle lavet en æske i træ med emblem på.

Billede

I skal ikke ligge finger imellem jeg kan tage det.

Re: Vielsesringe.

man 18. jun 2012 14:51

Det eneste jeg kan sige er WAOUW!

Re: Vielsesringe.

man 18. jun 2012 15:06

Håndværket er jo fuldstændigt i orden, så det er der ikke noget at sige til. Selve designet er jo en smagssag, så der vil jo altid være forskellige præferencer. Jeg er vild med herreringen, men synes måske damens er lidt for tyk, men det er som sagt en smagssag. Synes æsken er et vildt lækkert touch. Det skal de nok blive super glade for. De er langt smukkere end noget jeg har set hos de gængse guldsmede.

Re: Vielsesringe.

man 18. jun 2012 15:20

mollwitz skrev:Hej med jeg.
For en lille måned siden skulle min bedste kammerat giftes.
Jeg fik den store ære af at lave deres ringe.

Nu vil jeg gerne have jeres mening.

Billede

Udover smykker har jeg også en passion for at arbejde i træ. og gommen er tømmere så det lå lige til højrebenet at det skulle lavet en æske i træ med emblem på.

Billede

I skal ikke ligge finger imellem jeg kan tage det.


Hvor er de bare flotte og søde. Godt stykke arbejde du har lavet der.
Havde jeg skulle vælge den med hjertet ville jeg have lavet et monogram på det.

Re: Vielsesringe.

man 18. jun 2012 16:42

Mange tak for de søde ord.

De er lavet lige efter deres ønsker. har endda lavet flere test i sølv for at få den ønskede overflade.
ringene er lige tykke og ja dameringen ser lidt mere "buttet" ud men ikke når den er på.

Re: Vielsesringe.

man 18. jun 2012 17:48

Jeg er totalt vild med æsken :-) den er bare rigtig lækker, og at sætte monogram på gør den bare endnu bedre. Jeg kan også rigtig godt lide ringene, men personligt ville jeg ikke have et hjerte på min ring. Det virker lidt for enkelt/barnligt på mig, men det er jo bare min smag.

Re: Vielsesringe.

man 18. jun 2012 19:49

mooshidk skrev:Jeg er totalt vild med æsken :-) den er bare rigtig lækker, og at sætte monogram på gør den bare endnu bedre. Jeg kan også rigtig godt lide ringene, men personligt ville jeg ikke have et hjerte på min ring. Det virker lidt for enkelt/barnligt på mig, men det er jo bare min smag.


Jeg er enig med dig, er heller ikke noget jeg ville have selv. men hvis du mødte de mennesker der har dem på så passer de bare perfekt. æsken var også rigtig sjov at lave.

Re: Vielsesringe.

tirs 10. jul 2012 19:20

Hvor er de flotte og meget imponerende æske du har lavet med monogram og det hele :-)
Måske er hjertet for stort til mig.
Skriv et svar