Her kan du eksperimentere med både nye og gamle teknikker, tanker og ideer, vende skitser med resten af forum, poste og diskutere processbilleder - både de heldige og fiaskoerne.
Dette er også stedet, hvor vi i fællesskab kan lege med det ukendte.
På legepladsen er det ikke det færdige produkt, der er i fokus men vejen til det.
Kom ind og leg med...
Skriv et svar

Of the sea. igang værende arbejde

tirs 30. aug 2011 10:22

Billede

Er det værd at fortsætte med? Ved ikke rigtigt om jeg synes det er pænt. Måske med nogle klare sarakowski'er.

Re: Of the sea. igang værende arbejde

tirs 30. aug 2011 11:28

Jeg forstår godt, du er i tvivl, for det er jeg også :think:

På den ene side ser den en smule rodet ud, men på den anden side så drager den mig til sig, og jeg kommer til at tænke på tang på stranden (pga mønsteret - ikke farven :-D ).

Nogle små klare glas-glimt lyder som en god idé, de vil kunne være spillet i havets overflade, og vil give lidt liv til hele molevitten.

Nu hvor jeg har studeret den lidt mere, er jeg nået frem til, af den kunne være flot som et bredt armbånd. Som halskæde, tror jeg, den bliver for meget.

Glæder mig til at se, hvordan den udvikler sig... :D

Billede

Re: Of the sea. igang værende arbejde

tirs 30. aug 2011 11:36

jeg kan selvfølgelig godt lide rodet - men farverne skurrer lidt mod hinanden?????

men det er svært at bedømme, de kan være rigtig fine irl

Re: Of the sea. igang værende arbejde

tirs 30. aug 2011 11:47

hvad med at udfylde med nogle grå fw perler ? bare for at udfylde farve slugten imellem de hvide og de blå ?

Re: Of the sea. igang værende arbejde

tirs 30. aug 2011 18:03

Den er hermed røget i opklip bunken, er nået frem til at jeg Ikke kan lide den, er for upraktisk og formløs til at fungere ordenligt, ellers en sjov måde at bruge tigertail på
Skriv et svar