Switch to full style
Her kan du eksperimentere med både nye og gamle teknikker, tanker og ideer, vende skitser med resten af forum, poste og diskutere processbilleder - både de heldige og fiaskoerne.
Dette er også stedet, hvor vi i fællesskab kan lege med det ukendte.
På legepladsen er det ikke det færdige produkt, der er i fokus men vejen til det.
Kom ind og leg med...
Skriv et svar

Re: Øreringe til en uden huller i ørene ??

lør 23. jun 2012 12:42

Tror du skal ud og have nogle clips til dette, kan ikke forestille mig hvordan tråd skulle holde :)

Re: Øreringe til en uden huller i ørene ??

lør 23. jun 2012 15:19

Prøv at google ear cuff så kommer der en masse sjovt, blandt adet denne
http://www.martymagic.com/categories/Ea ... Ear-Wraps/

:ymhug:

Re: Øreringe til en uden huller i ørene ??

lør 23. jun 2012 20:51

SparklingJosie skrev:Nah ingen clips. ved det er muligt uden :)


Hvad mener du? De er da til ører uden ørehul - var det ikke det du spurgte efter :-\

Re: Øreringe til en uden huller i ørene ??

man 25. jun 2012 00:07

SparklingJosie skrev:Nåår jo spurgte til øreringe til folk uden huller, men jeg er personligt ikke så vild med clips, så efterspurgte en måde at lave det på uden clips hvis nogen havde gode ideer :)


Joda - prøv www.pont.dk

Re: Øreringe til en uden huller i ørene ??

man 25. jun 2012 08:33

brumbear skrev:
SparklingJosie skrev:Nah ingen clips. ved det er muligt uden :)


Hvad mener du? De er da til ører uden ørehul - var det ikke det du spurgte efter :-\


Lagde lige mærke til, at der står, de kan bæres af folk uden huller i ørerne :-)

Re: Øreringe til en uden huller i ørene ??

man 25. jun 2012 18:05

SparklingJosie skrev:Nåår jo spurgte til øreringe til folk uden huller, men jeg er personligt ikke så vild med clips, så efterspurgte en måde at lave det på uden clips hvis nogen havde gode ideer :)


Der er da ingen clips :-\

Selv tak, josie....

Re: Øreringe til en uden huller i ørene ??

man 25. jun 2012 18:28

=)) =))
Skriv et svar