Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Re: Ny herinde

tors 4. feb 2010 15:22

Også velkommen fra mig :ymhug:

Her hjælper vi alle hinanden, og der er næsten altid mindst en, der kan hjælpe med smykke spørgsmål mv.

Du har begivet dig ind på farlig grund =)) =)) =)) perler drager - og inden du får set dig om, er du lige så bidt af perler og smykkefremstilling som vi andre =)) =)) =))

Re: Ny herinde

søn 7. feb 2010 08:38

Velkommen til :)- Flotte smykker du laver, jeg glæder mig til at se mere fra dig :)-

Re: Ny herinde

søn 7. feb 2010 09:56

Velkommen hertil ;)-

Re: Ny herinde

søn 21. feb 2010 08:01

Velkommen hertil fra mig også @};- @};- :ymhug: @};- @};-

Re: Ny herinde

søn 21. feb 2010 11:02

Velkommen fra dig også. Jeg glæder mig til at se, hvad du laver :)-

Re: Ny herinde

søn 21. feb 2010 13:18

Vil også lige sige hej og velkommen herinde. :-)

Du skal vide, at man kan blive så forfærdelig afhængig af dette forum :-D :-D :-D :-D
En masse søde og meget meget hjælpsomme piger, der er her. Det er rigtig dejligt.

Det er ikke så tit, at jeg skriver herinde, men jeg nyder meget, at se hvad andre har lavet og har af ideer.
Håber også, at du vil nyde det. :D :D

Re: Ny herinde

søn 21. feb 2010 20:12

Hejsa:)

Sikke noget skrammel at din arbejdsplads lukkede...men godt at du har masser af hobbys du så får god tid til;-)

Jeg er ikke nogen ørn til smykkefotos overhovedet-men dagslys er det nemmeste at få gode fotos af smykker i synes jeg. Huske at sætte kameraet på "blomsten" hvis du har sådan et på dit kamera.:-)
Skriv et svar