Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Halløj i hytten

lør 27. mar 2010 21:17

Hej allesammen
Har længe ville lære at lave mine egne smykker så for en uge siden tog jeg mig endelig sammen og meldte mig til et smykkekursus. Er lige kommet hjem og er bare hooked!! :x- Så der var jo ingen anden udvej end at melde mig til her også :-D Spændende spændende

Re: Halløj i hytten

lør 27. mar 2010 21:27

Rigtig hjertelig velkommen til. Jeg kan se du bor ret tæt på mig.. :D Jeg ved ikke hvor meget du er kommet igennem alle vores indlæg herinde, men vi er nogle stykker der skal mødes den 18 april, hjemme hos mig, og der er du da hjertelig velkommen.. :)

jeg glæder mig til at se hvad du sysler med.

Re: Halløj i hytten

lør 27. mar 2010 22:59

Velkommen hertil Frøken Ninja @};- :ymhug: @};-
Skønt med endnu en ny perle-elsker-kriger @};- @};- @};-

Re: Halløj i hytten

lør 27. mar 2010 23:15

Hejsa og velkomme hertil vores dejlige forum :text-welcomeconfetti: og du skal bare spørge for der er altid en der kan hjælpe og jeg glæder mig til at se hvad du sysler med ;)-

Re: Halløj i hytten

søn 28. mar 2010 08:26

:D :D velkommen til!! :D :D

Re: Halløj i hytten

søn 28. mar 2010 09:19

Rigtig hjertelig velokommen til vores dejlige forum frøken Ninja, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her.
Her er en rigtig dejlig stemning, og mange spændende og hyggelige tiltag. Jeg glæder mig til at se nogle af dine kreationer :ymhug:

Re: Halløj i hytten

søn 28. mar 2010 14:21

Velkommen og jeg glæder mig til at se hvad du laver.

Re: Halløj i hytten

søn 28. mar 2010 17:04

Velkommen til :ymhug: Håber du bliver rigtig glad for at være her, og glæder mig til at se dine smykker :)-

Re: Halløj i hytten

søn 28. mar 2010 17:12

Velkommen :ymhug: her i vores dejlige forum, hvor alle hjælper alle.
Jeg glæder mig til at se, hvad du laver :clap:

Re: Halløj i hytten

søn 28. mar 2010 18:34

Hej og velkommen til perleverden,du bliver afhængig så pas bare på. :-bd

Hilsen Canto
Skriv et svar