Dato og tid er fre 29. mar 2024 11:01

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: man 12. apr 2010 07:37 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Indlæg: 440
Geografisk sted: Næstved
..... at jeg også lige skulle skrive et "pænt goddag". Jeg er også ny her. Har dog allerede spurgt ind til nogle ting, og fået svart DEJLIGT. Har leget med perler siden august sidste år. Synes det er en dejlig hobby. Har været på et par julemarkeder og også solgt noget :)) Er nu på udkig efter et "sølvkursus" da jeg frygtelig gerne vil lære at arbejde med dette materiale. Kunne også tænke mig et glaskursus .... men, men, men ...
Syr også en del. og har tre "trimmehunde" som jeg også selv ordner, har leget lidt med scrapping, men det var ikke lige mig :naughty:
Arbejder halvtid som lærer, hvor jeg underviser i musik :violin: og specialundervisning og næste skoleår er jeg så heldig at jeg også får håndarbejde.
Er den heldige indehaver af 3 dejlige piger og en husbond som går ind for alle mine hobbyer ...
Ville gerne kunne skrive hvor i landet jeg kommer fra ... men kan ikke finde ud at sætte det på ... måske jeg kan få lidt hjælp ???
Håber jeg med tiden kan hjælpe andre med oplysninger ...
Mvh
Perle Kirsten

_________________
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 08:01 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
hej navnesøster og velkommen her på vores dejlige side, og jeg glæder mig til at se hvad du laver.
du skal gå ind under brugerkontroldpanel , der efter ind under profil og der kan du udfylde det du har lyst til

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 08:22 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
jeg glemte at skrive at du kan komme på kursus hos Ravstedhus der var jeg nede i janua og det var fantastisk, men også rimlig dyrt. og ikke mindst dyrt da jeg skulle hjem jeg skulle lige have sølv og noget verktøj med så det løber hurtigt op . men det er sjovt at arbejde med sølv og går det hele i udu kan det smeltes og så kan man støbe med sølvet eller helde det op på meget groft salt eller dryppe det i vand og der kan komme nogle flotte figure ud af det.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 08:25 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Indlæg: 440
Geografisk sted: Næstved
Der bare lidt langt herfra Næstved til Ravstedhus ... men ifølge deres hjemmeside lyder de meget professionelle ...
Vil gerne lægge billeder ind, har bare ikke fundet ud af det endnu ... :ymblushing:

_________________
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 08:46 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Hej Kirsten, hjertelig velkommen til. Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her. Jeg glæder mig til at se dine syslerier. Hver en ting du laver. :D Vi elsker jo billeder herinde.

Det er synd der også er langt fra Næstved til Virum. Vi holder jo perlekomsammen på søndag, hjemme hos mig, hvor vi skal mødes en del af os, for første gang. Skulle du alligevel synes at det kunne være noget for dig, er du hjertelig velkommen.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 09:17 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 16. mar 2010 20:12
Indlæg: 56
Geografisk sted: Århus V
slutter mig til flokken og siger hjerteligt velkommen til... du skal nok komme til at bruge meget tid herinde (er selv ret ny og tjekker allerede hver dag om der lige skulle være kommet noget hehe)...
kan se du skrev at du ikke har fundet ud af det med billeder endnu så jeg vil da lige råde dig til at lave en bruger på photobucket så du kan lægge billeder op af dine smykker så vi kan se hvad du går og pusler med :)-

men endnu engang velkommen til


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 09:18 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Andgående det at lægge billeder ind er der nogen som bruger denne viewtopic.php?f=14&t=363
jeg bruger selv http://dk.fotoalbum.eu/ og det er nemt for mig og jeg er ikke nogen pc nørd. du skal sette dine billeder op på fotoalbumet og der efter føre dem her ned i det indlæg du vil lave. hvis du ikke kan finde ud af det så må vi lige finde en tid hvor jeg kan hjælpe over telefonen.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 09:32 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Velkommen her i vores dejlige forum :ymhug:

Jeg glæder mig til at se, hvad du laver. ;)- Vi elsker at se billeder :dance: :dance: :dance:

Og har du nogle spørgsmål, er der helt sikkert mindst en af os, der kan hjælpe ;)-

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 10:22 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
og mere velkommen ;)

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 12. apr 2010 11:11 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Velkommen hertil. :)-

Jeg håber du finder ud af det med billederne for som pigerne allerede har skrevet, så elsker vi at se hinandens produktioner herinde. :)-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker