Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Ny herinde... Rechters Design

man 26. apr 2010 20:24

Hej alle sammen..

Jeg er en kvinde på 22 år, der holder meget af at lave smykker. Jeg har lavet smykker siden jeg var 13-14 år..

Ud over min passion for at lave smykker, så læser jeg til pædagog, hvilket jeg er færdig med her til sommer.

Jeg glæder mig til at se hvad i får lavet herinde, samt vise hvad jeg får lavet. Får desværre ikke lavet så meget for tiden, men når jeg om et stykke tid er kommet på plads i mit nye hjem, så skal der laves en masse, da jeg får mit helt eget værksted.. nøj hvor bliver det skønt.

Re: Ny herinde... Rechters Design

man 26. apr 2010 20:38

Velkommen til... :ymhug:
Glæder mig til at se dine kreationer... :D

Re: Ny herinde... Rechters Design

tirs 27. apr 2010 05:32

Hjertelig velkommen hertil. Uh det må være dejligt snart at være færdiguddannet.. Jeg glæder mig til at se hvad du sysler med.

Re: Ny herinde... Rechters Design

tirs 27. apr 2010 08:05

Mere velkommen herfra :-D

Re: Ny herinde... Rechters Design

tirs 27. apr 2010 08:09

Velkommenr ind til alle os perle piger håber at du bliver glad for at være her. @};-

Re: Ny herinde... Rechters Design

tirs 27. apr 2010 08:09

Velkommen også fra mig, dejligt du kan se en enden på din uddannelse :-D

Re: Ny herinde... Rechters Design

tirs 27. apr 2010 13:00

Hej, og rigtig hjerteligvelkommen til vores dejlige smykkeforum, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her, og at vi får at se hvad du går og laver af smykker. :ymhug:

Re: Ny herinde... Rechters Design

tirs 27. apr 2010 14:02

Tusinde tak for velkomsten.. Det er da bare super dejligt..

Jeg regner med at bruge lidt tid på at ligge billeder ind, af ting jeg har lavet om et par uger..
Har lige en fantastisk flytning der skal klares. Og så må jeg indrømme at jeg nok prioriterer at få lavet mit nye værksted i stand, inden jeg lægger billeder ind. hehe..

Ser frem til mange gode stunder herinde, hvor der sikkert er massere af god inspiration. Håber også at jeg kan give andre inspiration når den tid kommer.
:D

Re: Ny herinde... Rechters Design

tirs 27. apr 2010 18:10

Jeg må også lige sige VELKOMMEN :ymhug: @};- @};- @};- :ymhug:

Re: Ny herinde... Rechters Design

tirs 27. apr 2010 18:59

Og lige et stort velkommen til dig fra en anden pædagog :D
Skriv et svar