Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Ny i forumet :-)

lør 24. jul 2010 20:06

Hej, smykke entusiast på hobby niv.
Jeg laver smykker fordi det giver mig ro i krop og sjæl, samt jeg bliver som regel meget glad for resultatet.
Jeg laver stor set alt i wire (tja, hvad jeg da kender til, men der er nok meget mere). Vikingekæder, perler og meget mere.
Jeg er 23 år, og mor til en datter på 7 måneder, hun er mit mirakel. og gift med den mest vidunderlige mand i verden. :-)

Er bosat i Sulsted nordjylland, og elsker at få ny inspiration og ideér bl.a. på forskellige forums.
Jeg er også meget glad for at få konstruktiv kritik, det er på den måde at man bliver bedre.

Jeg er nok meget aktiv indtil december hvor jeg starter på arbejde igen. Nu lige laver jeg smykker stort set hver gang lille pigen sover.

Jeg glæder mig til at lære jer at kende, og se jeres spændende kreationer.

Re: Ny i forumet :-)

lør 24. jul 2010 21:13

Velkommen til.. :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:
Glæder mig til at se hvad du laver. ;)-

Re: Ny i forumet :-)

lør 24. jul 2010 21:19

Hej Susanne i nord

:text-welcomeconfetti: til

Re: Ny i forumet :-)

lør 24. jul 2010 21:29

Velkommen hertil. :)-

Re: Ny i forumet :-)

lør 24. jul 2010 22:03

Sådan, så kan i se lidt smykker under brugernes egne smykker.

Re: Ny i forumet :-)

søn 25. jul 2010 07:41

VELKOMMEN!! - Kærlige hilsner fra Århus

Re: Ny i forumet :-)

søn 25. jul 2010 08:24

:text-welcomeconfetti:

Hej Susanne.
Rigtig hjertelig velkommen til vores dejlige forum, jeg håber at du bliver glad for at være her.
Her er dejligt at være, vi har en dejlig familiær tone, og der er altid en venlig "perlepige" der kan svare på spørgsmål, hvis du skulle have sådan nogle.
Vi har mange spændende tiltag, som konkurrencer, og bytte/bytte, så det er bare at melde sig til :)- :ymhug:

Re: Ny i forumet :-)

søn 25. jul 2010 09:52

:text-welcomeconfetti: Jeg glæder mig til at se hvad du laver.

Re: Ny i forumet :-)

søn 25. jul 2010 13:55

Velkommen herfra også :text-welcomeconfetti:

Re: Ny i forumet :-)

man 26. jul 2010 11:26

:text-welcomeconfetti: - herligt med endnu en nordjyde her i forum :text-welcomeconfetti:

jeg glæder mig til at se, hvad du laver :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Skriv et svar