Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

ny her på siden

tirs 28. sep 2010 16:46

Hej alle

Så fik jeg mig taget samme til at melde mig ind her. Jeg har kigget med i et stykke tid, og synes I har mange gode indlæg, og laver nogle utrolig flotte ting.

Jeg har ikke lavet så mange smykker på det sidste, men er så småt ved at komme i gang igen. Jeg har tidligere mest lavet viking-smykker, altså smykker at øskner. Det gør jeg stadig, men nu med o-ringe, og pyntet m perler, for at få lidt kulør på.

Ellers går min tid mest med mine "tøser" som er to store teenage tøser, og en "bette en" på 2 år. Den ældste og den yngste er laver også smykker så vi har rigtig tøsehygge, selv om den lille til tider laver en del ravage ;)

Mange hilsner fra
Grethe

Re: ny her på siden

tirs 28. sep 2010 16:52

Hjertelig velkommen hertil. Det er så dejligt når der kommer nye brugere som så fint præsenterer sig, som du gør. Det lyder til I formår at hygge sammen hjemme hos jer. Det er nu alligevel altid sjovest at lave kreative ting, når man er flere.

Jeg glæder mig til at se dine smykker, det lyder rigtig spændende. Det er endnu et område jeg ikke har turde bevæge mig ud i.

Re: ny her på siden

tirs 28. sep 2010 17:03

<3-lig velkommen her til dette dejlige forum..

Glæder mig til at se hva du går og laver :-D

Re: ny her på siden

tirs 28. sep 2010 17:18

Glæder mig til at se dine vikinge smykker, mine er sat lidt på standby da jeg ikke har ret mange savklinger tilbage. og går og venter på fri fragt fra smykkebixen (som de har haft et par gange siden Juli). Vente vente vente.

Re: ny her på siden

tirs 28. sep 2010 18:10

Hej RavneMor!
dejligt forumnavn ; )

Re: ny her på siden

tirs 28. sep 2010 18:40

Mere velkommen :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Re: ny her på siden

tirs 28. sep 2010 20:10

Hejsa Ravnemor

Herfra skal også lyde et velkommen, jeg glæder mig også til at se hvad du går og laver, og jeg syntes også at det er så skønt når folk lige præsenterer sig, så vi ligesom kommer til at kende hinanden bedre.

Skønt at dine "tøser" også er smykke piger :D

Re: ny her på siden

ons 29. sep 2010 07:43

og mere velkommen @};-

Re: ny her på siden

ons 29. sep 2010 09:19

Velkommen her ind til alle os perle tosse :text-welcomeconfetti:

Re: ny her på siden

ons 29. sep 2010 09:41

Velkommen - glæder mig til at se hvad du pusler med
Skriv et svar