Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

ordnetlig præsentation

man 11. okt 2010 09:57

jeg har vist ikke fået præsenteret mig ordentlig mit navn er Susanne Madsen jeg er 36år
bor med min mand og min datter lidt uden for Århus .
p.t. går jeg ledig fordi jeg forlod mit job da jeg have en chef der kaldte mig en masse grimme ord samt han lage hånd på mig (slog mig lussing ).
Så jeg sygemeldt mig for så sener at blive fyret(Nå nok om det).
Så nu bruger jeg min tid på at søge job og lave smykker.
Jeg har heldigvis mange positive ting i liv min mand , min datter(den lille solstråle) min smykker , en god famille og en super vennekreds
JEG KAN LIGGES MED MEN JEG REJSER MIG ALTID VÆRDIG OP IGEN
Det var så lige lidt mere om mig så i ved lidt mere om mig.
MVH Susanne

Re: ordnetlig præsentation

man 11. okt 2010 14:09

Velkommen hertil. :text-welcomeconfetti:

Det er godt du forlod jobbet når chefen var sådan. Sådan noget skal man ALDRIG finde sig i. Jeg håber du har fået hjælp af fagforeningen til at lægge sag an mod ham så han lærer at han aldrig skal slå folk igen!

Re: ordnetlig præsentation

man 11. okt 2010 14:14

:D :D VELKOMMEN TIL!! :D :D

Re: ordnetlig præsentation

man 11. okt 2010 15:12

Velkommen her ind. :text-welcomeconfetti:

Re: ordnetlig præsentation

tirs 12. okt 2010 07:24

Hjertelig velkommen hertil. Godt du forlod dit job. Det er simpelthen SÅ uacceptablet det du har været udsat for. Jeg er sikker på du bliver rigtig glad for at være herinde i dette skønne fællesskab.

Re: ordnetlig præsentation

tirs 12. okt 2010 07:29

Velkommen til og jeg kan kun tilslutte mig det første indslag - jeg håber du har meldt ham til fagforeningen, for ikke om andet hjælper du dig selv men absolut også ham, og den næste der skal overtage dit job. DET skal man simpelthen ikke finde sig i....

Held og lykke med jobsøgningen og velkommen til vores forum.

Re: ordnetlig præsentation

tirs 12. okt 2010 10:03

Også velkommen herfra :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:
Skriv et svar