Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Rosenbak er tilstede

tirs 12. okt 2010 09:46

Hej,
jeg har lige fundet dette sted, og håber at falde godt til herinde.

Jeg hedder Stine, er 32 (snart 33). Mor til to vidunderlige piger på 5 og 8 år.
I det daglige læser jeg til lærer, så der knokles meget med studiet - så meget at smykkeriet er lagt lidt på hylden, men mon ikke den kommende ferie kan sætte gang i perlerne igen.

Hilsen Rosenbak
Senest rettet af Rosenbak tirs 12. okt 2010 12:11, rettet i alt 1 gang.

Re: Rosenbak har tilstede

tirs 12. okt 2010 11:53

Hej Stine
Rigtig hjertelig velkommen til vores dejlige forum.
Jeg håber at du vil blive rigtig glad for at være her, her er rigtig mange søde perle/smykkeglade piger, som er rigtig søde til at hjælpe hvis der lige er noget man står og mangler eller man har et spørgsmål.
Vi har mange sjove tiltag, so konkurrencer, og bytte/bytte, og vi er altid åbne for nye spændende forslag/tiltag på forum. :x-
Jeg glæder mig til at se dine kreationer :D :ymhug:

Re: Rosenbak er tilstede

tirs 12. okt 2010 12:29

STORT velkommen herfra også... :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Re: Rosenbak er tilstede

tirs 12. okt 2010 12:40

Er du mon den samme på det andet forum også...?? Velkommen hertil og du skal nok falde til, her er nemlig rigtig hyggeligt!! :)-

Re: Rosenbak er tilstede

tirs 12. okt 2010 12:43

Linda skrev:Er du mon den samme på det andet forum også...?? Velkommen hertil og du skal nok falde til, her er nemlig rigtig hyggeligt!! :)-


Hihi det er mig.

Re: Rosenbak er tilstede

tirs 12. okt 2010 13:53

:D :D VELKOMMEN TIL!!! :D :D

Re: Rosenbak er tilstede

tirs 12. okt 2010 13:55

Velkommen her til også :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Re: Rosenbak er tilstede

tirs 12. okt 2010 14:17

-Også et kæmpe velkommen fra mig. Jeg er sikker på du bliver rigtig glad for at være her med den gode stemning alle er med til at lægge for dagen. Jeg glæder mig til at se dine smykker og hvad du ellers går og sysler med, selvom studierne nok tager det meste af din tid for tiden.

Re: Rosenbak er tilstede

tirs 12. okt 2010 14:39

Velkommen fra en anden ny :)

Re: Rosenbak er tilstede

tirs 12. okt 2010 16:31

:text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:
Skriv et svar