Dato og tid er fre 29. mar 2024 15:32

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre 15. okt 2010 23:53 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
... og det er vist på tide, jeg lige får sagt pænt goddag.

Jeg kender jo allerede en del herindefra fra det "restriktive forum", men glæder mig til at lære jer lidt bedre at kende herinde, hvor ordet virker mere frit, og så glæder jeg mig også til at møde alle I andre (men jeg har nu smugkigget lidt). Dette virker som et rigtigt hyggeligt forum med masser af kreativt talent og frie rammer. Lige et forum efter mit hjerte...

Lidt om mig:
Jeg er en næsten 40 år gammel singel tøs, der har leget med smykker længe. Jeg tager ikke livet for alvorligt, der kan godt komme lidt spøgefugl over mig, jeg stikker indimellem næbet lidt for langt frem, dummer mig ofte, er af eksperimenterende natur, bifalder tolerance, men kan godt blive lidt provokeret af "nej-sigere" og pessimister. Jeg synes smålighed og griskhed er træls, tror alle mennesker grundlæggende er gode, og mener verden bliver et bedre sted, hvis vi passer på og hjælper hinanden.

Mine Hobbies:
Jeg startede med samle rav og sten da jeg var barn og efterhånden som jeg blev ældre, voksede samlingen og jeg fik konstant bedre eksemplarer. For at de ikke længere samlingsværdige eksemplarer ikke skulle gå helt til spilde, begyndte jeg at slibe (for mere end 20 år siden), og det var startskuddet til smykkeriet. Ulempen ved sliberiet var, at jeg hurtigt fik en samling af slebne sten, der bare lå ubrugte hen i deres små æsker, og det var der jo ikke megen idé i - og så begyndte jeg at lave smykker. Og det har jeg så gjort lidt til og fra lige siden, hvilket er i mere end 15 år. Det startede meget primitivt med kæder af ringe og simple vikle-fatninger, men jeg har med tiden fået lavet mig et lille værksted herhjemme i stuen, hvor jeg kan lodde og støbe, hvis jeg skulle få lyst til det. Men det forhindrer mig ikke i at lave en perlekæde i ny og næ.
Det sjoveste er dog, at udtænke noget med alternative materialer, og allerbedst kan jeg lide, at forvandle noget komplet værdiløst, sært eller komplet utænkeligt til noget brugbart smykkeværk. Det rykker nemlig ved mine egne grænser, og dét er altid grineren.

Jeg har mange hobbies, lidt for mange faktisk, så grundet tidsnød, er nogle mere "in" and andre.
I øjeblikket er de mest fremherskende af mine hobbies smykkefremstilling, computeren, fotografering + digital billedbehandling, grafisk arbejde, at male, geocaching og astronomi.
Dem der ligger lidt i dvale er stenslibning, keramik, korsang, science, computerspil, skriverier, dværgpapegøje avl, hundetræning, tæppemageri og alt det jeg har glemt, jeg interesserer mig for - men det er jo også knapt så interessant. Her er det jo især smykkeriet der tæller.

Og nu må jeg heller finde et par billeder frem og få dem postet, så i kan se, hvad det er for noget, jeg leger med...

Billede

_________________
Billede


Senest rettet af BlueRaven man 25. okt 2010 01:21, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 16. okt 2010 05:38 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Hjertelig velkommen til. Jeg kan rigtig gode lide dine holdninger.. :D :D Men hold fast hvor har du mange hobbies. Jeg kan godt forstå det er svært at finde tid til dem allesammen. Lodde.. Det lyder interessant. Jeg glæder mig til at se alle dine værker. Jeg er sikker på du bliver rigtig glad for at være her. Vi må ALT. -Og jeg synes vi er gode til det på en respektabel måde. Her oser af varme og medmenneskelighed og det er i hvert fald en ting jeg sætter pris på. Her er plads til alle, både nye som gamle, nybegyndere og de mere rutinerede.

:text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 16. okt 2010 07:31 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
YYYUUUHUUU BlueRaven på det Røde forum :ymhug:

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 16. okt 2010 08:07 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Velkommen, kender dig fra det grønne forum, dejligt at se dig her også.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 16. okt 2010 09:15 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Indlæg: 417
Velkommen i rødt ;)-

Det var da ellers ikke så få hobbier - ingen grund til at kede sig en kold vinterdag hva :D

_________________
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 16. okt 2010 10:52 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Også velkommen herfra og jeg kender dig også fra det andet forum og super dejligt at du også kunne finde herind og jeg skal love at du har mange hobbies hold da op og dagen har kun 24 t ,men jeg glæder mig til at se flere af dine smukke smykker :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 16. okt 2010 11:41 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Velkommen hertil. :)-

Hvordan har du tid til at gå på arbejde med alle de hobbyer du går op i på een gang? :-\

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 16. okt 2010 15:58 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Herfra skal der også lyde et hjertelig velkommen, og jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her.
Ja, her er ordet rimelig frit, blot man taler pænt til hinanden, men det har vi ingen problemer med :D
Vi har ingen mærkelige og besværlige regler, og vi vi hygger os med snak, konkurrencer og meget andet.
Jeg glæder mig til at se hvad du går og laver, det er altid spændende når der er en ny perlepige der melder sig. :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 16. okt 2010 17:24 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Velkommen her hid her er højt til loftet og mange dejlig mennesker. :text-welcomeconfetti:

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 16. okt 2010 18:44 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: ons 11. aug 2010 14:15
Indlæg: 179
Geografisk sted: Århus v
velkommen håber du får mange gode timer her :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:
Susanne


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker